IVAO kuvia

<< < (9/1631) > >>

Arnoldi:
Tässäpä näitä kuvia EFHK_GND:n "tutkaruudulta" sekä Joensuun johtopisteeltä. 



[ Attachment not found - or removed ]

Jukka tarkkaavaisena...
[ Attachment not found - or removed ]

Työpisteeni oli pakastinarkun päällä ja kunnon eväätkin oli mukana. 
[ Attachment not found - or removed ]

Henkka91:
Laitetaan nyt kuvia ensimmäisiltä IVAO-lennoilta...

Ensin laitan tähän finaalikuvia kiitotielle 33, lennolta AY768 VIE-HEL.

Visuaalilla, kun tullaan ja matkustajat näkevät kuvaa laskusta LCD:llä, niin pitää vähän Fly By Warella leikitellä, ettei ihan tylsisty... IRL-lennoillakin olen huomannut pilottejen vähän keinuttavan konetta, joten tuli kokeiltua itsekkin. 

Tästä lähtee finaali!
[ attachment removed ]

Ensin oikealle ja sitten vasemmalle...
[ attachment removed ]

Ja sitten suoristetaan kone kiitotien keskelle ja silkinpehmeä kosketus! 
[ attachment removed ]

Nyt sitten kuvia lennolta AY807, HEL-MUC:

Münchenin päähän oli tehtävä mukavat lähestymiskuviot, kun oli vain torni paikalla, niin tutkavektoreita ei keltään irronnut.
[ attachment removed ]

Ja tässä sitten ILS:ssä kiitotielle 26R.
[ attachment removed ]

Münchenissä odoteltiin 50 min, ennen paluulentoa.
[ attachment removed ]

Lufhansa ja Tsekin pojjaat lähti ennen meitä. Finnöör-eight-zero-eight, position and hold...
[ attachment removed ]

And then, there is no place like home! 
[ attachment removed ]

Ja sitten tunnelmaa ennen kosketusta.
[ attachment removed ]

Münchenissä oli muuten niin kova ruuhka että pohjoisella tutkalla sai odottaa 10 min puheenvuoroa. 

VJJV:
Quote



Münchenin päähän oli tehtävä mukavat lähestymiskuviot, kun oli vain torni paikalla, niin tutkavektoreita ei keltään irronnut.
[ Attachment not found - or removed ]




Mitäs on puuhailtu kun matkustajia noin pelottaa? 

Henkka91:
Quote

Mitäs on puuhailtu kun matkustajia noin pelottaa? 


Laitoin dösän OP Descentin päälle, niin kone käväsi sekunnin ajan -63 VSI:ssä, joten se siitä ei muuta. Syytä tuolle "surman sukellukselle" en tiedä.  Mutta en saanut lennosta yhtään miinusta ja plussaa tuli 460. 

Arnoldi:
Nostellaas taas tätäkin ylöspäin.

Päätimpä hurauttaa Helveticin operoiman charter-lennon Zurichista Joensuuhun OAW7460. Tässä ollaan finaalissa baanalle 28 ja kyseessä oli 11 DME-kaaren avulla tehty ILS Z-lähestyminen.
[ Attachment not found - or removed ]

Ja näin ollaankin parkissa ja päästetään sveitsiläis-turistit menemään. Kiitokset Jarnolle EFES:iin ja Jukalle Jenssin torniin!
[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page