IVAO kuvia

<< < (945/1632) > >>

Teemuxs:

Hemmetti, tulipahan alotettua ensimmäinen legi ivao:ssa, EDDH - EDDM. Puolessa välissä kuitenkin simu kaatui, kun olin unohtanut asentaa uiautomationcore.dll fiksin. Prkl.. Noh, tulipahan vähän kokemusta, oli Hampurin torni paikalla lentoonlähdössä mikä oli mukavaa 

Holdaillaan kiitotielle 33, en muista minkä yhtiön kone lähtemässä mutta qantasin livery kylläkin.

Taustalla B738 on muistaakseni Nukarinen, tuohon se sitten jäätyi koko FSX. 

Ivappi ja NGX ovat muuten aika herkkiä kaatumaan, meinaan allekirjoittaneella ei tule lentelystä (NGX:n kanssa) mitään ilman, että IVAPin ajaa "ulkoisesti" 

Kerosiini:

Ivappi ja NGX ovat muuten aika herkkiä kaatumaan, meinaan allekirjoittaneella ei tule lentelystä (NGX:n kanssa) mitään ilman, että IVAPin ajaa "ulkoisesti" 

Näin itsellänikin, koska FSX on aina windowed-moodissa. NGX ei minulla kyllä kaatunut kuin kerran, FTX:n seattlesta noustessa g3d.dll crashiin. Mutta kyseinen vika onkin FTX:n sceneryyn liittyvä, eikä niinkään NGX. (muistan saaneeni samaa kaatumista kauan aikaa sitten, muilla koneilla)

Ja Jesperi, tiedän kyllä fixin, mutta olin vain unohtanut asentaa sen fsx:n asennuksen yhteydessä.

Pe7e:

Mulla se kaatuilee vaikka käyttäisi ulkoistakin. Nytkin menossa HEL-CFU, IVAP kaatunut jo kaksi kertaa enkä ole Puolaa pidemmälle ehtinyt. Mikähän ongelma siihen on tullut?

Similaattori:

http://tinyurl.com/y9obt3o

Eipä muuten tuonkaan lisääminen fsx directoryyn välttämättä auta, aiemmin auttoi mutta tässä koneessa ei kunnes lopulta löysin ohjeen kuinka poistaa tuo uiautomationcore.dll se parista paikasta windowsista ja sen jälkeen ei ole fsx jäätynyt/kaatunut kertaakaan. Tosin kai jotkin turhat softat kuten win 7 elokuvantekotyökalu saattavat lakata toimimasta ainakin viestien perusteella, mutta itse en ole mitään ongelmaa tuon havainnut aiheuttavan.

Teemuxs:

Mulla se kaatuilee vaikka käyttäisi ulkoistakin. Nytkin menossa HEL-CFU, IVAP kaatunut jo kaksi kertaa enkä ole Puolaa pidemmälle ehtinyt. Mikähän ongelma siihen on tullut?

Ihmeellistä tämä Ivapin sielunelämä tosin tähän saattaa vaikuttaa, että Ivap pyörii ihan eri koneella  Loppui itselläni tuo Ivap-kräshäily siihen ekaan hotfixsiin onkos se asennettu?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page