IVAO kuvia

<< < (1081/1632) > >>

Lauri FIN918:
Quote

Pojat leikkimässä "isojen pokien kentällä" 


Ei leikkimässä, vaan reenaamassa uudella koneella .

erese:
Legiltä LGSM-EFHK, vastaantulevaa liikennettä Bucarestiin pari lentopintaa alempana

Donald:
Kylmänä portilla Oslossa Malpensan legin jälkeen.

ALind:
Tänään mentiin Dr. Vuopalan kanssa korkealta ja kovaa, Insel Airin vuoro 451 Curacaolta Aruballe. Suoritimme lennon multicrewnä, minä olin kapteenin paikalla mutta Jukka oli pilot flying. Kaikki ei kuitenkaan mennyt ihan kuin elokuvissa...

Lentoonlähtöä varten rullasimme odotukseen kiitotielle 29. Tehoasetuksen jälkeen rupesin seuraamaan nopeutta ja tehoasetusta. Huusin V1, ja hetki sen jälkeen VR, jonka jälkeen ilmoille parahti "FIRE LEFT ENGINE!" -huudahdus. Katsahdin nopeasti vasemman moottorin olevan kaput, ja totesin sen Jukalle. Tästä välittämättä jatkoimme normaalin proseduurin mukaan aina 1500 jalkaan asti, jossa valitsimme nousutehon, ja silitimme koneen. Tämän jälkeen seurasi QRH:n avaus ja lopulta moottorin pysäytys, palon sammutus, kellon käynnistys, vasen ilmastointi pois, crossfeed päälle, hydrauliikka vasemmalta pois, vasen generaattori pois, APU päälle, transponderi 7700, ..........

Tämän jälkeen suoritimme menetelmäkaarron vasemmalle suuntaan 248 lentäen sitä 1,25 minuuttia, josta oikean kautta suuntaan 068 ja siitä aikanaan suuntasäteeseen kiitoteille 11 laskeutuan 2500 jalkaan.

Tämä ei ollut missään kohdassa suunniteltua tai ennalta-arvattavissa, ja tuli kummallekin yllätyksenä. Piristää simuintoa taas kummasti. 

http://kepti.kapsi.fi/engineouthd.jpg

TremeezZ:
Kiva "stoori" Aleksi

Navigation

Up one level

Next page

Previous page