IVAO kuvia

<< < (1121/1632) > >>

erese:

Ääh. Never mind. Kaikki paitsi Mikael käännätte mun sanat ihan väärin päin...

No niin, eiköhän palata topicin mukaisiin kuviin 

Loppukaneettina:

IVAO-ympäristöön mahtuu monenlaisia ihmisiä, osa törttöilee vahingossa ja osa tahallaan.

Puututaan niihin tilanteen vaatimalla tavalla jotta kaikilla olisi mukava verkkolentokokemus 

Lauri FIN918:

Loppukaneettina:

IVAO-ympäristöön mahtuu monenlaisia ihmisiä, osa törttöilee vahingossa ja osa tahallaan.

Puututaan niihin tilanteen vaatimalla tavalla siis jotta kaikilla olisi mukava verkkolentokokemus 

Kiitos

geoffco:

...

Ainakin tuo pikkusuihkari ei savuttanut minun näytössä. Toivottavasti pääsi perille turvassa !

Geoff

Kerosiini:
Helsinki-Vantaa EFHK - LEAL Alicante, alkukangistelujen jälkeen lento meni ihan okei

Finaalissa, kiitotien juuri vapauttanut Spanairin MD-82 joka tuli Asturiasin kentältä.

Yhteiskuvaa portilla

flykarppa:

Loppukaneettina:

Puututaan niihin tilanteen vaatimalla tavalla jotta kaikilla olisi mukava verkkolentokokemus 

No jos törmäilee ns "tahattomasti"niin yleensä k.o pilottiin saadaan yhteys ja hän pyytelee nöyrästi anteeksi tekojaan, s**t happens joskus. Sitten on taas tämä setti näitä esim koodilla CP, ATP (en yleistä) jotka ovat jotain eliittiä joiden ei tarvi ilmoitella aikomuksistaan kellekään.
Taannoin Dubaissa eräs herra tämmönen kurvasi eteeni minun olessa finaalissa. Tiesin herran olevan myös tulossa ja olin ilmotellut ahkeraan liikkeistäni unikomilla. Juu, eikun eteen. Kuten Turussa ,jossa rengaskoko määrää kuka saa mennä ensin tasa-arvoisessa risteyksessä, niin täällä ränking ratkaisi laskujärjestyksen. V#tt"ilin minkä ehdin kaverille mutta ei puhettakaan että olisi vastannu. Pistin supille ivapin kautta messakea mutta k.o törppö oli varmaan supin kamu (nimistä ja kotimaasta päätellen), ensaanut mitään vastausta koskaan sieltäkään.

jari

Navigation

Up one level

Next page

Previous page