IVAO kuvia

<< < (1137/1636) > >>

Teemuxs:
Quote

Jep jep, koska kolmeseiskasta ei vielä näytä olevan kuvia, niin lisään pari...


Miksi analogiset varainstrumentit? 

Pe7e:
Quote

Miksi analogiset varainstrumentit? 

Siksi kun Transavian koneissa sellaiset tietääkseni on? Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ainakin...

Osguu:
Quote

Up we go ja operointivirheitä kun löydätte niin kertokaas


Transaviana kun mennään, niin LNAV päälle vasta 400ft AGL. En tiedä miten VNAVia käytit, mutta TRAn SOPpina on, että eka ajetaan N1 modella kiihdytyskorkeuteen, siitä sitten kiihdytellään flaps up nopeuteen nostaen laippoja samalla, ja sitten kun laipat on ylhäällä ja UP nopeus saavutettu nakataan VNAV päälle. Jos haluaa lisää noihin SOPpeihin perehtyä niin sieltä Transavian Flight operations/downloads osiosta löytyy melko kattava "FCOM". 

Quote

Siksi kun Transavian koneissa sellaiset tietääkseni on?


Analoogithan niistä tosiaan löytyy juu. Toi ILSin näyttäminen päin perbeerosta johtuu siitä, että tossa AS:n scenessä se taajuus on 111.9 eikä 110.9 kuten kartoissa. Eli jos/kun Rotterdamiin lentelet niin radioon 111.9

Pade:
Quote

Transaviana kun mennään, niin LNAV päälle vasta 400ft AGL. En tiedä miten VNAVia käytit, mutta TRAn SOPpina on, että eka ajetaan N1 modella kiihdytyskorkeuteen, siitä sitten kiihdytellään flaps up nopeuteen nostaen laippoja samalla, ja sitten kun laipat on ylhäällä ja UP nopeus saavutettu nakataan VNAV päälle.


VNAVin laitoin päälle kun laipat oli nostettu ylös, mutta kiitoksia tiedosta.

Pe7e:
Quote

Analoogithan niistä tosiaan löytyy juu. Toi ILSin näyttäminen päin perbeerosta johtuu siitä, että tossa AS:n scenessä se taajuus on 111.9 eikä 110.9 kuten kartoissa. Eli jos/kun Rotterdamiin lentelet niin radioon 111.9

Jeps! Tosin PH-HS* rekkarissa olevissa muutamassa koneessa taitaa olla se digiversio? Ainakin PH-HSA sellainen löytyy, joten voisi ehkä olettaa, että muissakin eli HSA-G ja HSW... Varmaksi ei voi sanoa...

Ai siinä on tollanen... hyvä tietää!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page