IVAO kuvia

<< < (1141/1632) > >>

zetair:
KUMRU1D RWY18C Antalya


B-7-5-7:
Quote

Onkos nää miten tuoreita asennuksia? Ainakaan vielä kesällä IRL tossa Fly Dubain leasikoneessa olevaa HUDia ei saatu käyttää, kun siihen ei lentäjillä ollut koulutusta joka tietysti kuulostaa oudolta jos kerta omissakin koneissa on HUDit...

Äsken kaivoin yhen PH-HSA:n cockpittishotin, ja siinä ei kyllä näy HGSää...

Pe7e:
Quote

Äsken kaivoin yhen PH-HSA:n cockpittishotin, ja siinä ei kyllä näy HGSää...

Flydubain kone on PH-FDD, missä se HGS on...

Osguu:
Quote

Äsken kaivoin yhen PH-HSA:n cockpittishotin, ja siinä ei kyllä näy HGSää...


Ei olekaan. Eikä ole kukaan sitä väittänytkään. Puhe oli, että HSA:ssa on digitaaliset standby-mittarit, niinkuin onkin. Teemu väitti, että HSC ja HSF omaisivat HGS systeemin, mihin minä sitten vastasin että milloin lie laitettu, kun vielä kesällä ei saanut edes Fly Dubailta lainassa olevan koneen (PH-FDD) HUDia oikeat Transavian lentäjät käyttää kun siihen ei ole koulutusta ja näin ollen kuulostaisi oudolta että niihin ei ole koulutusta jos osassa omissa koneissa jo HUDit löytyy.

Tuolla TRAn foorumillakin on staffi kirjoittanut, että _omissa_ koneissa ei HUDia ole, pelkästään mahdollisuudet ne asentaa. Näin ollen asetan epäilykseni noita Teemun laittamia laitteita kohtaan. Toki voin olla väärässäkin, mutta ainakaan en vielä näillä tiedoilla rupea omaan putteeni HGSää pulttaamaan 


PS: Melkein alkaa lipsua jo aiheesta 

B-7-5-7:
Niinsiis juu, Teemu on tosiaan minulle puhunut, että myös -HSA:ssa olisi tuo HGS

Navigation

Up one level

Next page

Previous page