IVAO kuvia

<< < (1213/1636) > >>

AmiGo98:
Laitan heti, kun saan viilattua rekkarit yms. kuntoon. Viimeistään huomenna varmaankin Ja kiitokset vaan

zetair:
Kiitokset itsellesi Näihin kaunottariin kun ei enää muutoksia ole luvassa

joonasmi:
Rullaamassa Oscar 1:lla Rw 26 rait. Reittinä EDDM-EDDV, joka päätyi takaisin lähtöruutuun laskutelineiden jumituttua.
Lennonjohto hoiti homman erittäin tyylikkäästi, ja takasin tultiin ILS:ää 26R:lle. Sää oli kyllä helvet*nmoinen, ja meinasi paluulaskukin mennä go-aroundiksi epästabiilina.

(Tarvitseeko, saako, pitääkö tälläisessä vaaratilanteessa (laskutelineiden jumitus) IVAO:ssa muuttaa squakki: seven seven you are going to heaven"?)


Oskari Pirttisalo:
Quote

Rullaamassa Oscar 1:lla Rw 26 rait. Reittinä EDDM-EDDV, joka päätyi takaisin lähtöruutuun laskutelineiden jumituttua.
Lennonjohto hoiti homman erittäin tyylikkäästi, ja takasin tultiin ILS:ää 26R:lle. Sää oli kyllä helvet*nmoinen, ja meinasi paluulaskukin mennä go-aroundiksi epästabiilina.

(Tarvitseeko, saako, pitääkö tälläisessä vaaratilanteessa (laskutelineiden jumitus) IVAO:ssa muuttaa squakki: seven seven you are going to heaven"?)


Tietääkseni saa, onhan se eräänlainen hätätilanne.
Joku viisaampi korjatkoon virheeni jos olen väärässä.

Nago:
Münchenissä mentiin:

Lufthansan A319 alkoi olla liian lähellä.


...jonka seurauksena tutka käski muuttaa suuntaa noin 90 astetta vasemmalle. TCAS:n mukaan korkeusporrastus oli pienimmillään 900ft.


Helsingissä oli myös liikennettä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page