IVAO kuvia

<< < (133/1631) > >>

pilot89:
Ai sulla oli blue1:n kone, mun näytöllä sä olit jonku brussels airlinesin väreissä  pitäis varmaan päivitellä noita mtl hommia

Mckeke83:

LFPO-EBLG World Tou-legiltä parit kuvat:

Et sattunut nappaamaan portilta yhtään kuvaa?

Oma legi meni vähän reisille, kun Ivap lakkasi päivittämästä sijaintia muutama minuutti nousun jälkeen ja tajusin sen vasta pitkällä Belgian puolella, kun ei kuulunut handoffia LFFF_CTR -> EBBU_CTR.

OttoPOI:

Missäs nuo bisnes paikat noilla kentillä muuten sijaitsee? Itse en ainakaan ole keksinyt mistä ne erottaa ja löytää... Kartoista?

Turun ja muidenkin kenttien ADC- tai erillisistä rullaus- tai parkkipaikka-kartoista näkee.

Starchild:

Et sattunut nappaamaan portilta yhtään kuvaa?

Ei osunut platalta yhtään, koska väli matka suhun oli niin pitkä, että siitä olisi mitään selvää saanut. 

Assiini:

Oma legi meni vähän reisille, kun Ivap lakkasi päivittämästä sijaintia muutama minuutti nousun jälkeen ja tajusin sen vasta pitkällä Belgian puolella, kun ei kuulunut handoffia LFFF_CTR -> EBBU_CTR.

Moi

Itselläni on samaa ongelmaa ollut ja olen ollut asiasta yhteydessä IVAP:n kehittäjiin. Sieltä putkahtaa korjauspäivitystä testikäyttöön jossain vaiheessa mutta tällä hetkellä ovat aika tietämättömiä asiasta. Mikäli huomaat, että kone ei liiku esimerkiksi IVAE:n ruudulla niin muu asiaan ei auta kuin se, että avaat uuden IVAP:n Käynnistä-valikon kautta. Valitse sieltä IVAP External, lähetä plaani uudelleen ja yhdisty verkkoon. Näin saat koneen liikkumaan uudelleen tutkassa.

Risto

Navigation

Up one level

Next page

Previous page