IVAO kuvia

<< < (1377/1635) > >>

J Ahponen:
Seattlesta Osloon. Boeing 737-800. Täytyy kyllä käydä aikamoinen lykky että löpö tankeissa riittää tuolle legille, vaikka kone tyhjä onkin. Etenkin kun PMDG tankit taitavat olla pienemmät kuin oikean Norwegian 737-800:n.

Pade:

Seattlesta Osloon. Boeing 737-800. Täytyy kyllä käydä aikamoinen lykky että löpö tankeissa riittää tuolle legille, vaikka kone tyhjä onkin. Etenkin kun PMDG tankit taitavat olla pienemmät kuin oikean Norwegian 737-800:n.

Nii no IRL ne menee suoraan jos sopivat tuulet, muuten käyvät tankilla. Ja VNorwegian sivuillahan tämä lento lennetään suoraan ilman stoppeja.

J Ahponen:

Nii no IRL ne menee suoraan jos sopivat tuulet, muuten käyvät tankilla. Ja VNorwegian sivuillahan tämä lento lennetään suoraan ilman stoppeja.

IRL saavat mennä miten haluavat, mutta tankillahan nekin käyvät jos täydet tankit eivät Osloon asti riitä. On sitä nähty myös Oslo-Dubai reiteillä tankkauksia Kyproksella kun tankit eivät ole riittäneetkään. Virtual Norwegian laittaa tietysti lennon suorana, koska välilasku siihen olisi viimeinen temppu ja sekoitus koko lentoon. Kun käyt VNAS lennolla tankilla niin laitat pirepin menemään kentällä josta otat lisää löpöä, kommenteissa "refuel" ja aloitat uuden pirepin (samalla lennolla) jonka laitat sitten määränpäässä menemään kommentilla "refuel".

Jouka

Pe7e:

IRL saavat mennä miten haluavat, mutta tankillahan nekin käyvät jos täydet tankit eivät Osloon asti riitä. On sitä nähty myös Oslo-Dubai reiteillä tankkauksia Kyproksella kun tankit eivät ole riittäneetkään. Virtual Norwegian laittaa tietysti lennon suorana, koska välilasku siihen olisi viimeinen temppu ja sekoitus koko lentoon.

Jouka

Jotenkin mulla on sellainen käsitys että jos Seattlesta ei pääse suoraan Osloon niin stoppaavat Stavangerissa? Ja Dubain reitillä se stoppi taitaa olla Arlandassa IRL, mä kävin Kyproksen kautta VNASilla... 

Kepti:

Ja Dubain reitillä se stoppi taitaa olla Arlandassa IRL, mä kävin Kyproksen kautta VNASilla... 

Stoppi voi olla missä vain kentällä, joka jää hyvin reitin varrelle ja on taloudellisin. Niihin lukeutuu Kypros, Riika ja Arlanda. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page