IVAO kuvia

<< < (1469/1631) > >>

AmiGo98:
Tänään paineltiin Funchalin aurinkoon

Luffen kanssa samaan aikaan kiitotielle.

Tuifly tuli juuri, en kyllä muista mistä.

Tassut ylös

Kiipeilyä pilvien päällä

Kinnusen Nestori tuli vastaan juuri ennen Madeiraa

Myötätuuli

Viimeistä silausta vaille valmis

Joona:

Eikös kori sieniä olisi parempi? 

Taitaa löytyä jo omasta takaa 

Pe7e:
Trondheimista Osloon, hop!

Osguu:
Tänään RTM-INN-RTM ja oli sen tason Terveisiä-perseestä-verkkospedejä liikenteessä ettei ole VATSIMiin siirtyminen etäällä 

Platta täynnä, neljän koneen voimin päästiin Innsbruckiin

Ensimmäisenä taidonnäytteen antoi yli 4000h IVAO-tiimaa kerännyt hemmo, kun hän kiilasi jonossa ja mitään viestimättä lähti lentoon kun olin baanalle kääntyilemässä. Eikä tainnut ihan porrastuksetkan olla edelliseen kohdallaan.

Innsbruckissakin oli porukkaa. Täällä pätevyyttään esitti paikallinen Jetstream pilotti, joka pörräsi suuntasädettä vastapalloon sorvatessaan 08:lle, vaikka 5 konetta peräkkäin oli yhtäaikaa tulossa laskuun 26:lle

Myös edellä ajava vueling onnistui suorittamaan työntönsä yhtä aikaa minun kanssa sillä seurauksella, että pyrstö tuli mun etulasista sisään. Luonnollisesti aikeistaan ilmoittamatta. Malttoi kuitenkin odottaa, että Oskari pääsee ilmaan ennen baanalle siirtymistä.

Brysselin tutkan alaisuudessa jouduttiin nousemaan TCASin käskystä, kun Ryanairin putte ajoi samaa väylää vastaan samalla pinnalla laskeutumisen aikana.

Amsterdamin tutkan vektoroimana 06:lle

ja käsityötä vajaa valmis.

B-7-5-7:
Noita väärillä pinnoilla menijöitä on kuin kesällä kärpäsiä. Itsekin olen muutamaan(kymmeneen) kertaan ollut helisemässä, kun joku on meinannut ajaa pellin ruttuun... Eivät vain taida olla monet tietoisia siitä, miten nuo reititykset todellisuudessa toimii. Monikohan IVAOssa lentävä käyttää mitään validaattoria plaanatessaan? Tosin nyt kun se on integroitu PFPX:ään, niin saattaa olla jotain parannusta luvassa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page