IVAO kuvia

<< < (1477/1632) > >>

B-7-5-7:

Mennään ohi aiheen...  On tullut sen verta paljon BAW kuvia ja ilmeisesti osa herroista BA Virtualissa lentelee. Kysynkin, että mitä olette firmasta pitäneet? Saako lafkan puttea ajaa NGX:llä? Millaisia tunteja triplaan vaaditaan?

Kai minäkin entisenä brittiläisenä olen kelpuutettu vastaamaan?

Puttea suapi ajaa NGX:llä. Fiksu sääntö, kun ei tolle klassikolle ole oikein kunnollista lisuria. Tai mitenkähän Wilcon V2 toimii, ei ole siitä kokemusta...? Triplan sarviin jos tahtoo saada kätensä, pitää ohjastaa vähän pienempiä laitteita sadan tunnin verran.

Itse lensin firmassa jonkun kymmenen tuntia, mutta lähdin omaehtoisesti pois suosien silloin transaviaa. Hirveästi lafkaa on aina hehkutettu, ja onhan se toki hyvin pistetty pystyyn. Mutta en minä sieltä mitään niin ihmeellistä löytänyt, että olisin siellä jaksanut tahkota, etenkin kun ainoa oikeasti kiinnostava asia puljussa on Concorde. Sen eteen taas olisi saanut kuluttaa työtuolia niin monen sadan (luoe: viiden) tunnin edestä, että luovutin suosiolla. Ehkä sitä taas joku päivä, mutta nyt on verkot muilla vesillä. Tai tällä hetkellä kyllä kuivalla maalla...

Pe7e:

Hirveästi lafkaa on aina hehkutettu, ja onhan se toki hyvin pistetty pystyyn. Mutta en minä sieltä mitään niin ihmeellistä löytänyt...

Joo ei tässä mitään erikoisuuksia ole, itekin liityin tuon 777:n takia lähinnä. Varmaan ainut fiksu VA Euroopassa (nojoo, ehkä myös AUA...) joka operoi tuota möhköä. Ja onhan tässä toki mukava kasa mielenkiintoisia reittejä lennettävänä ko. pulkalla, mutta muuten ei mitään erikoista briefingiä (vrt. esim V-Norwegian) tai muuta kummallista löydy. Toki jotain koulutusmateriaalia löytyy konekohtaisesti ja yleisestikin ilmailusta/säästä jne...

B-7-5-7:
Econair on viksu virma, joka lentää möhköllä

Pe7e:
Toiset tulee ja toiset lähtee. Kellotettiin Montrealista hurjat 5h40min.

JimiHenrik:
Bergeniin ländissä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page