IVAO kuvia

<< < (149/1632) > >>

ALind:
Ja sitten mädäri New Yorkin finaalissa. Hieno lento oli ja lentoaikaa kertyi rapiat 8 tuntia. 

[ Attachment not found - or removed ]

Kerosiini:

Kim: mulla on parit kuvat susta FSX:n tower viewillä otettuna. Pyydä vaikkapa privalla, niin taion ne sinulle huomenna. Vaikka ihan alkuperäiskoossa.

Hoo, kivaa, jos viittit, niin laita vaan. Hemmetti, mulla taitaakin ongelma olla siinä, että olin laittanut TS:n tangetin V nappulaan, joka on myös simun screenshot näppäin. Täytyy vaihtaa... Vai pystyykö nettilennossa ottamaan simulla itsellään kuvia, vai blokkaako ivappi sen jotenkin? 

Assiini:

Hoo, kivaa, jos viittit, niin laita vaan. Hemmetti, mulla taitaakin ongelma olla siinä, että olin laittanut TS:n tangetin V nappulaan, joka on myös simun screenshot näppäin. Täytyy vaihtaa... Vai pystyykö nettilennossa ottamaan simulla itsellään kuvia, vai blokkaako ivappi sen jotenkin? 

Pystyy toki ottamaan kuvia. Itselläni on ollut aina tangentin näppäin vasemman puoleinen CTRL näppäin ja toimii loistavasti.

Kerosiini:
Sain vihdoin kuvia, yön uudesta Aki Kettusen kiusauksesta Pirkkalassa. () Ongelma oli se, että FSX controlsseista oli tosiaan unbindattu tuo screenshot nappula, ja laitoin sen takasin V:hen.

Kuvien laatu vähän kärsi, kun säädin jotta niistä näkyisi jotain.

Rullataan odotukseen Alfa kiitotie 06

"Selvä lentoonlähtöön kiitotie 06, ilmoitan perusosan, Oscar India Mike"

Nyt ollaan finaalissa, läpilaskuun kiitotielle 06.

Myötätuuliosalla

Finaalissa loppulaskuun kiitotie 06.

Parkissa, Tornin kuvakulmasta.

Verkkolento on hauskaa, mukavaa, ja opettavaista. Tämä oli kolmas verkkolento (aloitin tänään kahdeksalta) ja nyt onnistui ihan ilman kommervenkkejä tai muita ongelmia!  Suosittelen kaikille muillekkin verkkolentoa!

Mo-jo:

Verkkolento on hauskaa, mukavaa, ja opettavaista. Tämä oli kolmas verkkolento (aloitin tänään kahdeksalta) ja nyt onnistui ihan ilman kommervenkkejä tai muita ongelmia!  Suosittelen kaikille muillekkin verkkolentoa!

Oikea asenne  Eikun samaa mallia. Lentoja niin kokemusta karttuu..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page