IVAO kuvia

<< < (1521/1631) > >>

Pade:
Oulusta palatessa UPSin MD11 laski 33:lle



Teemuxs:
Miksi sama kuva kahteen kertaan? 

erese:
Atraimella nousua Maarianhaminasta


Hesassa, kiitokset Teurokosken Juhalle torniin johdosta 

LekaP:
Kun verkkoon uskaltamisesta on puhuttu täälläkin ketjussa, joten on kaiveltava menneitä ja nostettava aihe pikaisesti esille, vaikka ei olekkaan oikea ketju.

Kaikille jotka ovat joskus miettineet, uskaltaako verkkolennon aloittaa niin vastaus on ehdoton kyllä. Ei kukaan teitä tapa vaikka mokaatte. Ei ainakaan minun ovelle ole ilmestynyt ketään, vaikka on ollut välillä pallo hukassa oikein toden teolla. Kerran tuli rullattua Hesassa hieman harhaan ja Rovaniemelle tulin kerran ilman lupaa laskuun  . Aina ovat kuitenkin lennonjohtajat olleet valmiita neuvomaan ja opastamaan.

Tänään oli taas niitä päiviä jolloin Hesaa lähestyessä ei ollut homma ehkä täysin hanskassa (pidempi tauko viime verkkolennosta). Vauhtia oli vähän liikaa ja tuli vielä paha tuulenvire, joten ylösveto. No kuvio oli vähän hukassa, mutta tornista sai taas opastusta. Tokalla yrittämällä laskuun ja se onnistui. Samalla sai lisää opastusta fraaselogiasta ja toiminnasta.  Lopuksi vilä sai kannustavat kommentit portille rullailessa.

Ensimmäiselle verkkolennollenikin viime vuonna irtosi johtoa joka opasti tarvittaessa.

Tarinan opetus (jos sellaista sitten edes on) on se, että kannattaa uskaltautua. Kyllä apua löytyy lennon aikana johdosta. Pitää vain ottaa se ensimmäinen askel ja uskaltautua verkkoon.

Ja lopuksi ISO kiitos Hesan torniin ja muulle liikenteelle, joka sattui kanssani tänään samaan aikaan paikalle.  Eiköhän tämä lähde tästä taas sujumaan.

erese:
Kyllä se siitä suttaantuu ajan kanssa, tekemällä oppii lisää koko ajan  Tuossakin oli hyvää matskua jo, oli edessä ja perässä muuta liikennettä. panokset kovenee  Virheitä sattuu jokaiselle, tärkeintä on että niistä oppii. Vaikka lennonjohtoa ei olisi edes paikalla niin aina voi kysyä muilta lähistöllä olevilta vaikka yksityisviestillä. Terv, Nro 2 in traffic 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page