IVAO kuvia

<< < (157/1631) > >>

OttoPOI:
Samoihin aikoihin lähti UPS myös Malmölta kohti Helsinkiä, joka saapui sinne n. viikon ennen minua  Ei kyllä vielä tälläkään hetkellä ole tietoa koneen ohjastajasta 
[ Attachment not found - or removed ]

Tässäpä kruise tiivistettynä. GS kävi maksimissaan 151kt descentissä (lukuunottamatta niittienpaukutuksia), mutta kruise oli tällaista 140kt-köröttelyä.

Tässä jo descentin loppupäässä. Niitit paukkuu kun laskemme lähes VMO-nopeudella 

Ja lyhyessä finaalissa 22Rlle. Joku odotteli viski-deltalla Empulla, mutta ei ole tietoa kuka.

Sainpahan vielä oikein marshallerinkin ohjaamaan itseni bisnekselle 04Rn päästä, kiitokset sinne 

Kokonaisuudessaan jäi hyvät muistot tästä RLEstä, joka oli ensimmäinen suurempi IVAO-tapahtuma johon olen osaa ottanut. Johto oli ammattitaitoista, ja liikennettä oli ihan mukavasti 

Stumppi:

Tässä varmaankin ensimmäiset ohjaamokuva Suomen RLEstä 

Samoihin aikoihin lähti UPS myös Malmölta kohti Helsinkiä, joka saapui sinne n. viikon ennen minua  Ei kyllä vielä tälläkään hetkellä ole tietoa koneen ohjastajasta 

No minähän se sielä!!! 
Olisit vaan ajanu Visbyn kautta hakemaan ne lisämoottorit, nii oisit ollu viitisen minuuttia etuajassa! 
Alun voiceongelmista huolimatta hommat lähti pelaamaan ihan _jees_....  ("krapulassa" ei ääni oikein pelitä...  )

Mo-jo:

No minähän se sielä!!! 
Olisit vaan ajanu Visbyn kautta hakemaan ne lisämoottorit, nii oisit ollu viitisen minuuttia etuajassa! 
Alun voiceongelmista huolimatta hommat lähti pelaamaan ihan _jees_....  ("krapulassa" ei ääni oikein pelitä...  )

Sami : Oliko siinä toinen emppu vieressäsi ja monen aikaan?

okke:

Ja lyhyessä finaalissa 22Rlle. Joku odotteli viski-deltalla Empulla, mutta ei ole tietoa kuka.

minähän se siellä, 3 konetta jouduttiin päästää alas ennenku päästii ilmaa  pistän kuvan tänää illalla laskustas mun kuvakulmasta ja pari muutakin kuvaa 

Stumppi:

Sami : Oliko siinä toinen emppu vieressäsi ja monen aikaan?

Paha sanoa oliko, sillä en pahemmin kiinnittänyt ympäristöön huomiota. Tuosta työnnettiin kone veks n. 1215z.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page