FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
30.05.17, 07:19

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  IVAO kuvia
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 410 Reply Print
Author Topic: IVAO kuvia  (Read 989774 times)
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: IVAO kuvia
« Reply #7820 on: 01.10.14, 07:56 »

Hesaas ollu liikennettä...  Shocked

[ attachment removed / expired ]
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3248
Date Registered: 06.12.10

Re: IVAO kuvia
« Reply #7821 on: 01.10.14, 09:27 »

Grand Prix world tour. Tätä jatkuu muutama päivä ainakin. Smiley


FSLabs Support Team
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: IVAO kuvia
« Reply #7822 on: 01.10.14, 14:13 »

Visiitti Berliiniin. AY911/912, työjuhtana tänään OH-LVI.
[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]
Työntö suoritettu portilta 31 hieman myöhässä johtuen suttuisesta kelistä Berliinissä...
[ attachment removed / expired ]
American tööttäsi paikalle...
[ attachment removed / expired ]
Finaalissa RWY 26R... vielä on suttua... Tongue
[ attachment removed / expired ]
Sitten kääntö ja eikun takaisin...
[ attachment removed / expired ]
Germanwings saapui Stuttgartista...
[ attachment removed / expired ]
Ja tämä oli lähdössä Kreetalle... Cool
[ attachment removed / expired ]
Takaisin Helsingissä putkella 24 odottelemassa lähtöä Wieniin. Cool MD11 taisi olla Tokioon matkalla muiden World Tourilaisten tapaan...
[ attachment removed / expired ]
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #7823 on: 01.10.14, 14:20 »

Taas taattua laatua  Tongue Nyt tosiaan tuota liikennettä piisaa Hesassa  thmbup
Jarkko Kautto
Offline Offline

Posts: 561
Date Registered: 26.12.12

Re: IVAO kuvia
« Reply #7824 on: 01.10.14, 18:07 »

Eilinen SWR1232, LSZH-ESSA, A319, HB-IPU.

Vähän ennen Arlandaa kääntelyä ja terrainin testausta.  Grin
[ attachment removed / expired ]

Tämän päivän SWR123R, ESSA-LSZH, A321, HB-IOH. Juuri päästy pilvien päälle.  Smiley
[ attachment removed / expired ]

Intel Core i5-3350P | NVIDIA GTX660 3 GB | 8 GB DDR3 1600 MHz | Kingston HyperX 3K 240 GB SSD | 1 TB 7200 RPM SATA | Win 8.1
 
Juuso Issakainen
Offline Offline

Posts: 159
Date Registered: 02.07.12

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #7825 on: 01.10.14, 18:50 »

Taas taattua laatua  Tongue Nyt tosiaan tuota liikennettä piisaa Hesassa  thmbup
Ja sen on kyllä huomannut lennonjohdon puolella.  Wink


PPL, DV20, DA40NG
Patrick Ojanen
Offline Offline

Posts: 4414
Date Registered: 13.04.09

Re: IVAO kuvia
« Reply #7826 on: 01.10.14, 19:04 »

Tänää käytiin Svalbardissa Markun kaa  Smiley


[ attachment removed / expired ]

Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3937
Date Registered: 08.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #7827 on: 02.10.14, 14:06 »

Visiitti Berliiniin. AY911/912, työjuhtana tänään OH-LVI.

Komeeta on, samoin kun tuo nuo aiemmatkin. Hauska juttu sinänsä, ite heitin kans pitkästä aikaa keikkaa BAVilla tuossa syyskuun puolenvälin tienoilla ja juurikin tuonne Jeddahiin Grin

Markku P Pitkänen
Offline Offline

Posts: 328
Date Registered: 03.11.12

Re: IVAO kuvia
« Reply #7828 on: 02.10.14, 14:23 »

Sitten pitkästä aikaa oikealla lentokoneella rahtia nykiin

[ attachment removed / expired ]

Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #7829 on: 02.10.14, 18:29 »

Lisää tälläisiä sankareita (CP rank +18000 tuntia) tänne vaan, kyseinen kaveri ei osannut lentää STAR:in mukaista lähestymistä rwy22L EFHK:lle vaan lenteli miten huvittaa ja lopuksi sai koneensa slewattua alta pois ja pyörimään ylösalaisin platalle  Embarrassed

Näkyy tuossa meikäläisen minibussin yläpuolella lentokoneen siluettina
[ attachment removed / expired ]

Toinen sankari (PP rank +4000 tuntia) päätyi jonnekin 33 jatkeelle Tuusulantien lähistölle laskussa 15:lle
[ attachment removed / expired ]


Kummallakaan ei minkäänlaista kommunikointia ennen kuin kysyin aikomuksia  Angry
Ei hyvää päivää...mistä arpajaisista näitä rankkeja jaellaanHuh?
« Last Edit: 02.10.14, 18:53 by Mikael Leinonen »
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3248
Date Registered: 06.12.10

Re: IVAO kuvia
« Reply #7830 on: 02.10.14, 19:11 »

Juu ja 95% oubound EFHK:lta (DEST: RJAA) reitti alkoi "KUVAK M6 OKLOR" Cry


FSLabs Support Team
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: IVAO kuvia
« Reply #7831 on: 02.10.14, 20:37 »

Lisää eksoottisia vieraita. Allekirjoittanut lähdössä siis Wieniin. AY767/768 HEL-VIE-HEL. Cool
[ attachment removed / expired ]

Vähemmän eksoottinen vieras tuli tonttiin. Cheesy
[ attachment removed / expired ]

Wieniin tultiin vuorolla 3 laskuun...  Tongue
[ attachment removed / expired ]

United lähdössä kotia kohti.
[ attachment removed / expired ]

Edellä tullut Austrianin Dash...
[ attachment removed / expired ]

Poka vaihtoon ja kotimatkalle...
[ attachment removed / expired ]
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3248
Date Registered: 06.12.10

Re: IVAO kuvia
« Reply #7832 on: 03.10.14, 08:54 »

Finskillä muuten käytetään CSTR (voit valita EFIS-paneelista) päällä climb:n ja descend:n aikana. Täten näkee kaikki korkeus- ja nopeusrajoitukset ND:llä. Taitaa olla ihan SOP Airbussilta.

Muuten kyllä taas samaa upiaa settiä Petriltä Cool.


FSLabs Support Team
Juuso Issakainen
Offline Offline

Posts: 159
Date Registered: 02.07.12

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #7833 on: 03.10.14, 21:43 »

Juu ja 95% oubound EFHK:lta (DEST: RJAA) reitti alkoi "KUVAK M6 OKLOR" Cry
Siellä oli kyllä jos jonkinlaista reittiä, lennonjohdon puolella ei aina ollut ihan helppoa.  Grin
Juuso


PPL, DV20, DA40NG
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #7834 on: 03.10.14, 22:16 »

Joo ja heti kun lennonjohtoa ei ole niin sovelletaan ihan omiaan, starit+sidi:it unohtuu ja kommunikointi siinä samalla  Undecided
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: IVAO kuvia
« Reply #7835 on: 04.10.14, 15:00 »

Finskillä muuten käytetään CSTR (voit valita EFIS-paneelista) päällä climb:n ja descend:n aikana. Täten näkee kaikki korkeus- ja nopeusrajoitukset ND:llä. Taitaa olla ihan SOP Airbussilta.

Muuten kyllä taas samaa upiaa settiä Petriltä Cool.
Tänkjyy!

Asia kirkas... mitäs laippaa muuten käyttävät lähdössä? Meneekö "normisti" 1+F vai 2?
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3248
Date Registered: 06.12.10

Re: IVAO kuvia
« Reply #7836 on: 04.10.14, 15:06 »

No en voi puhua millään kokemuksen rintaäänellä, mutta 1 + F on aina käytetty, kun olen ollut kyydissä. Sen verran kevyt aina tuo A319. 2 kaiketi sitten lyhyemmän baanan kanssa. Kuitenkin aina päälikkö päättää (eli sinä, kun lennät), joten mikään laippa ei ole väärin.


FSLabs Support Team
Jarkko Kautto
Offline Offline

Posts: 561
Date Registered: 26.12.12

Re: IVAO kuvia
« Reply #7837 on: 07.10.14, 14:14 »

EFHK-EFRO, A319, OH-LVD. Pitkästä aikaa Suomessa legi.  Smiley

Helsingissä mukavasti liikennettä, tässä jonotetaan kiitotielle 04R. Anteeksi Ivapin laatikko, en kerenny ottaa sitä pois.  Grin
[ attachment removed / expired ]

Ja tässä Rovaniemellä portilla. Ei voi kuin kehua tätä Tatun kenttää!  thmbup
[ attachment removed / expired ]

Intel Core i5-3350P | NVIDIA GTX660 3 GB | 8 GB DDR3 1600 MHz | Kingston HyperX 3K 240 GB SSD | 1 TB 7200 RPM SATA | Win 8.1
 
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3248
Date Registered: 06.12.10

Re: IVAO kuvia
« Reply #7838 on: 07.10.14, 20:34 »

No en voi puhua millään kokemuksen rintaäänellä, mutta 1 + F on aina käytetty, kun olen ollut kyydissä. Sen verran kevyt aina tuo A319. 2 kaiketi sitten lyhyemmän baanan kanssa. Kuitenkin aina päälikkö päättää (eli sinä, kun lennät), joten mikään laippa ei ole väärin.

Tarkennan vielä, kun jäi suoraan sanomatta, että tavallinen tallaaja ei oikeastaan pysty IRL tyylillä noita laippoja valitsemaan,  sillä IRL asiaan vaikuttaa niin monet asiat että alta poijes(flex temp, thr red alt, v/s...........................). Mutta meille kaiket riittää se, että laipalla päästään ilmaan tarpeeksi varhain.

Ja haluan vielä sanoa, että F3:sta käytetään yllättävänkin usein, kun tietsikkaan syötetyt datat antavat optimiksi lukemaa 3 Cheesy. Eli kaikkia käytetään ja mikään ei koskaan ole väärin. Monta tonnia alle MTOW A319 voi käyttää F3 ja tiputtaa näin N1, mutta pidentää aikaa maan pinnasta thr red alt:iin.

Eli meille simuilijoille; keep it simple stupid.


FSLabs Support Team
Alex Lund
Offline Offline

Posts: 1328
Date Registered: 13.08.12

Re: IVAO kuvia
« Reply #7839 on: 08.10.14, 13:19 »

Jaa kun mää oon aina luullut että ne valitaan sen mukaan miten pitkä kiitotie. Lähdetääönkö aina ilmaan laippoja käyttäen vai onko koskaan tehty n iin että on niin pitkä kiitotie niin ei laippoja ole käytetty ollenkaan?  Huh

Pages: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 410 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1