IVAO kuvia

<< < (161/1632) > >>

Starchild:

Kaippa tuon autobrakenkin pystyy editoimaan vhittyyn koko paneelista.

Juu pystyy. Olikin mulla yhdessä vaiheessa tehtynä cfg, jossa ei sitä ollut, mutta sitetn loppui kiinnostus ja sen jälkee tuli kaksi forkkausta. Ei ole enää.

Kerosiini:
Heh... Löyty tällanen kuva alotus ajoilta....  Halusivat kuvata mua... Taisin olla kuvauksellinen.

[ Attachment not found - or removed ]

nordic:

Moi, ei varmaan haittaa jos kommentoin jotta jatkossa on kivempi päristellä menemään empulla? 

Elikkäs, niin pitkälti kun tunnen tuota emppua niin ainakin minimit on väärin eli baro 520 pitäisi olla CAT I lähestymisessä ja Finnairin empuissahan ei ole tuollaista "hienoa" autobrake systeemiä joten jos vain haluat niin sen käytönhän voi jättää pois vaikka paneelissa kiinni onkin. Mutta jos tykkää niin mikä ettei. Mutta nuo minimit nyt ainakin.

Tuota, itseasiassa tossa on CAT II minimit, mutta väärin ovat jokatapauksessa, kun olen vahingossa laittanut ne BARO:t siihen (414) kun olisi pitänyt olla RA 101  .. Noo, ens kerralla tarkemmin.
Ja joo tiedän ettei finskin empuissa autobrakeja ole laisinkaan, mutta tolla joikkarin MAX brakella nyt ei ala hullukaan säätämään, siksi autobrake.

pilot0706:
Pari ATC kuvaa towerview:stä, laatu ei päätä huimaa mutta vähän erillaista settiä välillä. 

1. Jormanaisen Miika lähdössä Barcelonaan mädärillään.

2. Miikasta toinen, rotatessa.

3. Niemisen Otto lähdössä Seinäjoelle Pilatuksellaan.

4. Nummen Juuso lähdössä Barcelonaan

5. Joku random mädäri Lontoosta.

6. Vattulaisen Arttu lähdössä Kittilään.

7. Viimmeisenä Lehtosen Santeri Cessnallaan.

jukkapalander:
Thanks näistä!!! Itse olen pitkään halunnut julkaista tämän tyyppisiä kuvia lennonjohtajan moodista, mutta en muistanut millä näppäinkomennolla moiseen "seuranta kuvakulmaan" pääsee??

Navigation

Up one level

Next page

Previous page