MikaelT
Former member
|
Ajattelin pistää tällaisen topicin pystyyn, kun vastaavanlainen Vatsim-ketju löytyy. Tässä parin päivän takainen kuva Arlandasta. Kuvassa Virginin lussubussi lähdössä Wieniin, MTL kirjastoa pitääkin hieman päivitellä. [ attachment removed ]Pistäkää tänne vapaasti omia kuvia IVAO:sta, eikä laadulla ole väliä, eikä kukaan toivottavasti motkota sahalaidoista. 
|
|
|
|
MikaelT
Former member
|
Laitetaans tänne nyt tuoreeltaan vähän erikoisempaa kalustoa (taustalla  ) hookoolta. [ attachment removed ]
|
|
|
|
Niko Pursiainen
Date Registered: 01.11.05
|
Joo kyllä sen saa. Ite siirrän sen aina tonne alareunaan niin se ei näy juuri ollenkaan.
|
|
|
|
Arnoldi
Former member
|
No tässä minun kuvani Lennolta Vantaa-Kastrup  Taustalla Hookoolla rullailee Arttu Vattulainen. Oho, vai että minäkin olen päässyt kuviin.  Kunhan jaksan,niin laitan itsekkin kuvia IVAO:sta jossain vaiheessa.
|
|
|
|
Jarno Alatalo
Date Registered: 22.04.05
|
Kai tuon hervottoman laatikon saa sullottua johonkin kulmaan ettei vie koko ruutua?
Kyllähän sen saa myös kokonaan pois näkyvistä.
|
|
|
|
Niko Pursiainen
|
Portilla 30 Helsingissä ULLI-EFHK -lennon jälkeen.
[ attachment removed ]
Laatu ei ole kaikkein parhainta, mutta laitoin kuitenkin..
|
|
|
|
kenkku
Former member
|
Kai tuon hervottoman laatikon saa sullottua johonkin kulmaan ettei vie koko ruutua?
Miksi tyytyä kulmaan sullomiseen, kun voi piilottaa kokonaan? Ctrl+F9 on avainsana.
|
|
|
|
Lauri Lahtinen
Date Registered: 19.04.04
|
Virtual Finnair-lento, HEL-KUO, FIN505.
[ attachment removed ]
|
|
|
|
Jukka Palander
Date Registered: 29.11.04
|
Juuri olin samaa pistämässä mutta kerkisit ensin. Tässäpä omat räpsyni: Kokonaiskuvaa tilanteesta. [ attachment removed ]Asento ja jonoon, mars! [ attachment removed ]Onko rajalla ruuhkaa?  22L holdissa ainakin. [ attachment removed ]
|
Jahavat tulloo! Pois alta! Tännehän niitä lihaleikkureita lentää päivittäin!
|
|
|
Sami Puro
Administrator
Date Registered: 03.07.01
|
Ihme väriprofiilit teillä..  Tuossa pari kuvaa efhk-ruuhkasta, tuota ennen tuli Rovaniemelle about 10 konetta. [ attachment removed ][ attachment removed ]
|
|
|
|
|
Arnoldi
Former member
|
Tämän kuvan Otti Arttu minun koneestani mikä on kauvempana,kun suoritti Walkkia koneen ympäri ämpäri  En ole kyllä tuota kuvaa ottanut  . Itse taisit käydä hiippailemassa minun koneeni luona.. Harvemmin on varmaan tälläista ruuhka EFMA:lla ollut, mutta tuossapa on minun otokseni Mhaminan plattalta. [ attachment removed ]
|
|
|
|
|
Arnoldi
Former member
|
Poijjaat parkissa joulupäiväiseltä lennolta Rovaniemeltä Helsinkiin. Taimmaisena Alatalon Jarno ja keskellä Palanderin Jukka. Kiitokset EFES:iin, jossa oli aluksi Puron Sami ja loppumatkasta Pietikäisen Simo. [ attachment removed ]
|
|
|
|
Jukka Palander
|
Hyvä kuva! Mahtava lento oli taas pitkästä aikaa. Kivasti sivutuulta vielä Helsingissä laskussa (oman laskuni aikaan taisi olla 27 solmua suunnasta 310). Oli sorvaamista alas 22L:eftille. 
|
|
|
|
Jukka Palander
|
Vedettiin Jarnon kanssa puljaa jossakin Tanskan ja Ruotsin rajamailla. Tämä siis lennolla EHAM-EFHK tänään. [ attachment removed ]
|
|
|
|
MikaelT
Former member
|
Justiinsa lensin Helsingistä Arlandaan, oli samaan aikaan lähtemässä ja saapumassa parikymmentä muutakin konetta. Muutama kuva:
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
|
|
|
|
Niko Pursiainen
|
Kööpenhaminassa pääsi seuraamaan Followme -autoa [ attachment removed ][ attachment removed ]
|
|
|
|
Lepa
Former member
|
Kööpenhaminassa pääsi seuraamaan Followme -autoa  Tää on nyt vähä offtopic, mut mite ton followmeauton saa toimii?? Mä nyt hommasin yks päivä scandinavian airports2 ja siin o tommone followmecar mahollisuus. En vaa oo saanu toimii ja ohjeis näytetää vaa paikat mis ne on.
|
|
|
|
akku
Former member
|
Minun ymmärtääkseni tuota autoa ohjaa ihan oikea ihminen.
|
|
|
|
|