Harjoittelua

(1/6) > >>

Miksu:
MOI!

Olisiko mahdollista että joku tai jotkut tulisivat hieman opastamaan minua multiplayerissä? Nyt kun  tuli kerran toi 1946 saatua niin ois kiva liittyä laivueeseen. Kokemusta on pikkasen.

Miksu:
Kumpi noista Hyperlobbyista on asennettava?
Joo pitänee valmistautua tuohon saarnaamiseen kun tuppailee hävittäjät kadota. Pommarit toisaalta ovat helppoja.

Buumi:

Kumpi noista Hyperlobbyista on asennettava?
Joo pitänee valmistautua tuohon saarnaamiseen kun tuppailee hävittäjät kadota. Pommarit toisaalta ovat helppoja.

http://hyperfighter.sk/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=9 - tuosta vain. Minä olen lentänyt vuoden laivueessa ja selkään tulee pahasti yhä. Mutta kyllä siihen tottuu nopeaa, kun ei turhaan haaveile vihukoneista alkuaikoina. Pommarit ei oo helppoja myoskaan niiden hirveiden taka-ampujien takia, ainakaan omasta mielestäni.

Miksu:
Mulla on helppo resepti pommareihin: Vähintään 500 metrin korkeusero ylöspäin sitten kun pommari on alla kone väärinpäin ja veto niin kone on jo oikeinpäin pommarin takana ja lopuksi liipaisimen veto ja panoksia runkoon.

Miksu:
no okei helpoimmalla tasolla ja sitten vielä joku toinen oma paukutteleemaan hävittäjää.

Navigation

Up one level

Next page