FlyRed virtual airline
JohanPohan:
FlyRed Startar en ny linje till Riga med MD82. Rutten flygs tre gånger dagligen hela veckan. Samtidigt utvidgar vi utbudet på Tallin och flyger tre gånger dagligen, Kastrup fyra gånger dagligen och Gardermoen fyra gånger dagligen från Stockholm Arlanda.
ekepeke:
Såg att FLYRED skapat en Embraer 170!! Kommer bli otroligt härliga flighter med den. Vilka flighter ska flygas med den?? Är borta nu och därför undrar jag hur panelen ser ut i den? Nån som kan skicka en prt screen??
Erik
RED4
badanka:
Något jag inte förstår, det är hur ni kan ha så mycket plan, på bara 10 piloter?! Runt 7 plan per aktiv pilot hänger inte ihop...
ekepeke:
Quote from: Søren Lindegaard on 11.07.07, 11:40
Något jag inte förstår, det är hur ni kan ha så mycket plan, på bara 10 piloter?! Runt 7 plan per aktiv pilot hänger inte ihop...
Nääe Det e lite svårt. Men alla flygplan används ju inte samma dag. Då skulle det bli lite avancerat. Förstår inte varför vi ska ha så OTROLIGT många plan...
PeterEriksson:
Quote from: Erik Linge on 11.07.07, 11:57
Nääe Det e lite svårt. Men alla flygplan används ju inte samma dag. Då skulle det bli lite avancerat. Förstår inte varför vi ska ha så OTROLIGT många plan...
Mängdrabatt?
Navigation