FlyRed virtual airline

<< < (6/16) > >>

badanka:
Quote from: Erik Linge on 11.07.07, 11:57

Nääe Det e lite svårt. Men alla flygplan används ju inte samma dag. Då skulle det bli lite avancerat. Förstår inte varför vi ska ha så OTROLIGT många plan...

Så planen flyger inte varje dag, ajdå.. Planen kostar pengar när de inte flyger

Nexus82:
Quote from: Søren Lindegaard on 11.07.07, 12:25

Så planen flyger inte varje dag, ajdå.. Planen kostar pengar när de inte flyger

Men Flyred är ett virtuellt bolag som har en budget som får USA:s BNP att se ut som kaffepengar.

Eller en annat påstående, varför orkar du bry dig hur andra sköter sina egna virtuella bolag. 

Madito:
Som jag förstår det så är anledningen till att FlyRed har så många plan att piloterna ska kunna välja på så många plan som möjligt på väldigt många rutter, om ni förstår.
Alltså, för att piloterna ska få mer frihet att välja hur man ska flyga, vet själv hur söligt det kan kännas att veta att man måste flyga ett X plan på en Z rutt som man inte alls är sugen på att flyga. Och då är det bra med extrem frihet.

JohanPohan:
Svar angående våra flygplan:

FlyRed har dessa flygplan för att flyga på de destinationer som vi har i vårat turnät. I nuläget används alla flygplan varje dag förutom tre stycken som kommer att sättas i trafik innom snar framtid samtidigt som vi byter ut en del av våran flotta till just Embraer 170 som Erik sa och Airbus 319 efter önskemål. Då är det i första hand en del av de mindre Boeingplanen som ska bytas ut och fler kortare europaflighter som ska öppnas upp. Och på tal om våra flighter så har vi dessa för att piloten ska få så stor valmöjlighet som möjligt samtidigt som han är ansluten till ett virtuellt flygbolag.

Jag hoppas jag har kunnat svara på era frågor
MVH // Johan Wallin, CEO FlyRed virtual airline

badanka:
Tackar för svar

Navigation

Up one level

Next page

Previous page