FlyRed virtual airline
JoakimE:
Nog tjafsat i tråden, håll er till ämnet!
ekepeke:
Johan, KAn inte du måla en texture till Maddog 06 i FLYREDS dekaler såklart?? Skulle vara kul med tanke på att jag nu köper MAddogen och det är roligt att ha en texture med FLYRED.
JohanPohan:
Quote from: Erik Linge on 12.07.07, 19:18
Johan, KAn inte du måla en texture till Maddog 06 i FLYREDS dekaler såklart?? Skulle vara kul med tanke på att jag nu köper MAddogen och det är roligt att ha en texture med FLYRED.
Det skulle jag kunna göra om du fixar fram ett paintkit som passar. Jag har haft fullt upp nu i sommar med att leta övriga texturer.
MVH Johan.
jhz94:
Quote from: Johan Wallin on 11.07.07, 13:23
Svar angående våra flygplan:
FlyRed har dessa flygplan för att flyga på de destinationer som vi har i vårat turnät. I nuläget används alla flygplan varje dag förutom tre stycken som kommer att sättas i trafik innom snar framtid samtidigt som vi byter ut en del av våran flotta till just Embraer 170 som Erik sa och Airbus 319 efter önskemål. Då är det i första hand en del av de mindre Boeingplanen som ska bytas ut och fler kortare europaflighter som ska öppnas upp. Och på tal om våra flighter så har vi dessa för att piloten ska få så stor valmöjlighet som möjligt samtidigt som han är ansluten till ett virtuellt flygbolag.
Jag hoppas jag har kunnat svara på era frågor
MVH // Johan Wallin, CEO FlyRed virtual airline
Airbus A319 kommer från Skeleflygs optioner (på 18) och våra gamla plan. Jag vet inte om de har beställt nya.
ekepeke:
Quote from: Johan Wallin on 13.07.07, 09:31
Det skulle jag kunna göra om du fixar fram ett paintkit som passar. Jag har haft fullt upp nu i sommar med att leta övriga texturer.
MVH Johan.
Finns på Flythemaddog.com!
Navigation