FlyRed virtual airline

<< < (9/16) > >>

JohanPohan:
Ny hemsida!

Hej, ni som har väntat på den nya hemsidan har inte väntat för gäves. Nu är den här, ta och kolla in den. Efter många månaders arbete så är jag faktiskt riktigt nöjd. Jag tar gärna emot kritik i FlyReds forum som du hittar på hemsidan.
www.flyred.se

MVH// Johan Wallin, CEO FlyRed

kapten_joel:
Hej där!

Kikade just in hemsidan. Den ser riktigt bra ut. Den första eye-catchern man får, får man en känsla av att det är ett flygbolag i stark expansion.
Er målning för närsmt tankarna till FlyMe. Riktigt bra jobb att få in så många piloter på så kort tid.

Som sagt, vad är det som krävs för att bli pilot hos er?

Mera godis eftersökes i form av: download section, PIREPS, Required-readings, news, nyhetsbrev, egna PF checks, egna skolflygplan osv.

Själv har jag drivit ca. 5 viruella flygbolag. Jag älskar idéen. Ni är verkligen påväg någonstans det märks! Bra jobb, och jag önskar er alla verkligen lycka till i framtiden.

/Joel

JohanPohan:
Pressmeddelande:

FlyRed startar från och med idag nya rutter från Arlanda till Bratislava, Bryssel, Cairo, Edinburgh, Faro, Frankfurt, Hurgada, Innsbruck, Manchester, Milano, Moskva, Munchen, Salzburg och Ängelholm/Helsingborg. Från Landvetter: Barcelona, Faro, Innsbruck och Paris. Samt Kramfors-Hurgada. Men vi måste tyvärr meddela att vissa tunna linjer har vi beslutat om att lägga ned. Där ibland finner vi Kramfors till Venedig, Larnaca, Lissabon, Vaasa, Umeå, Athen och Berlin. Från Arlanda upphör sommarlinjerna till Chania, Rhodos, Thessaloniki och Dalaman.

Vi hoppas att våra piloter har överseende av detta samt får en riktigt trevlig flygning på de nya linjerna!

FlyRed virtual airline. Management
www.flyred.se

Daniel:
Kul!
Flyger inte själv i FlyRed, är alldeles för dålig... Men min hemma flygplats är ESGG, Så det är kul med nya linjer därfrån. men jag hoppas på longhaul... Lycka till i framtiden.

PeterEriksson:
På http://flyred.se/sv/indexsv.htm blir det lite problem med utplacering av text när man jämför mellan Firefox och IE, förslag är att testa med opera osv och se så det blir likadant för alla besökare.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page