FlyRed virtual airline
JohanPohan:
Vi har arbetar med att uppdatera våran målning på flygplansflottan ett tag. I och med det har vi också tagit fram en ny logga, och vi ber er rösta fram den ni gillar bäst. Gå bara in i vårat forum. Röstningen är bara öppen några dagar så skynda på om du vill vara med och bestämma, vi vill ha den nya målningen så snabt som möjligt
MVH /
Johan, FlyRed
www.flyred.se
JohanPohan:
Nyheter, Maj 2008.
Vi är nu stolta att presentera en ny finsk version av vår hemsida. Ett stort tack till Rasmus Westerberg som översatt allt. Detta ger möjligheten för fler icke svensktalande att ansluta sig till vårat virtuella flygbolag.
Samtidigt har vi även startat sommarprogrammet som innebär ett stort antal nya destinationer runt om medelhavet. Grekland, Italien, Spanien, Turkiet, Kroatien, Frankrike och Portugal. Dessa utgår från Kastrup, Landvetter och Arlanda.
Välkommen in!
www.flyred.se
snegom:
Hej
Jag registrerade mig igår och flög en rut, men idag går det inte att logga in, eller komme in på sidan, är det nåt fel??
Mogens
snillet:
Quote from: Mogens Nielsen on 13.05.08, 16:25
Hej
Jag registrerade mig igår och flög en rut, men idag går det inte att logga in, eller komme in på sidan, är det nåt fel??
Mogens
Vafs verkade ligga nere igår för jag hade också anslutningsproblem
123945:
Hej !
Tyvärr är det anslutningsproblem, jo. Det är som många säkert märkt inte första gången. Jag når inte heller VAFS hemsidor (kan inte få kontakt). Det är bara att vänta !
Rasmus
Navigation