KOTIOHJAAMOPÄIVÄ aka Kokkembly IV - 21 - 22.4.07, Helsinki
Transisto:
Timolta hyviä ideoita, että elävöitetään tuota tapahtumaa myös niille kavereille jotka ei tällä hetkellä itse rakenna mitään. Itse en näe ainakaan mitään syytä miksi tuollainen lento kerhon koneella onnistuisi. Luonnollisesti pitää sopia pilotin kanssa hyvissä ajoin ja tehdä koneiden varaus. Kaikki tietysti säävarauksella. SIL:n luokkaan saisi varmasti mahtumaan projekteja ja MIK:n kerhon simulle on SIL:n luokalta kävelymatka. Captain Salomaa (registered trademark) ja kumppanit voisivat promota verkkolentämisen hienouksia. Ruokapuolelta onkin sitten paljon valinnanvaraa. Esim. seuraava palvelu on tosi monipuolinen ja toimiva:
http://www.gastronautti.fi/
Pystyn ainakin itse majoittamaan 3-4 henkeä jos tarvis. Asustelen melko lähellä kenttää.
Miksu:
Jos sais ruinattuu lähtöä klo 7 aamulla níin sit ois hyvä.
tigert:
Quote from: Timo Laajalahti on 09.01.07, 16:17
Onnistuisikohan MIK:n koneilla yhteislento/ sight seeing kustannusten jako -periaatteella? Ekana keikka OH-SIM:llä ja sitten livenä. En tiedä tuntihintojanne mutta vaikka näin: a' 120€/h ja 20 min keikkoja, etupenkkillä 20€ ja takapenkki edullisempaan hintaan a' 10€. Näin tulisi moni asia tutuksi ja saisimme malliesimerkin käytännön ilmailusta. Ai, että kun ilmailunsiemen lankeaa hedelmälliseen maaperään kerho- , nuoriso- ja ilmailutyötä ajatellen.
MIK ei ole kaupallinen lentoyhtiö, joten tuollaisen julkisen lennätystapahtuman järjestäminen ei ole ilmailumääräysten mukaan sallittua. Eikä kokemuksen mukaan kannata myöskään liikaa järjestää "muuta huttua" siihen kokkaritouhun lisäksi, koska päivä on muutenkin lyhyt.
Toki siinä ilmailukerhon touhu pyörii lauantaipäivässä koko ajan taustalla ja varmasti nähtävää riittää siltä osin. Mutta pidetään se simurakentelu pääaiheena kuitenkin.
"Kokkembly" on hyvä idea myös jos innostusta riittää.
//Tuomas
pilotti90:
Terve
Itselle sopisi parhaiten 5-11.3 välisenä ajankohtana,muuten mahdollisuuksien mukaan.
Juhak:
Mulle ei käy
Model expo messut http://www.model-expo.com/ on tuona viinkoloppuna. Olen siellä museon simun kanssa jumissa koko viikonlopun.
Ja niin kuin Tuomas tuossa sanoikin, niin kannattaa pitää ohjelma tiukasti kokkareissa ja niiden rakentamisessa, päivä käy muuten lyhyeksi...
Juha.
Navigation