FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.09.17, 18:08

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Sukupuolesi?
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Testaa sukupuolesi setan testillä
Olen mies - 101 (64.7%)
Olen nainen - 3 (1.9%)
Olen androgyyni - 2 (1.3%)
Olen sukupuolineutraali - 21 (13.5%)
KÄNÄDÄ!!11!! - 29 (18.6%)
Total Votes: 156

Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Sukupuolesi?  (Read 5911 times)
peltipurkki
Former member
Sukupuolesi?
« on: 18.01.07, 16:10 »

Löysin netistä tälläisen sukupuolitestin, jossa on liuta kuvauksia. Kuvauksista täytyy valita mikä sopii teihin itseenne.

Itse testi: http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php

Oma kuvaukseni:

SINÄ OLET MIES 
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteet: -22
Miehisyyspisteet: 10

Foorumin väkihän taitaa olla suurimmaksi osaksi miehiä, joten on mielenkiintoista tietää miten asia oikeasti on Grin

Modet voi poistaa topicin jos tämä ei ole sovelias foorumille..
Otto Nieminen

Date Registered: 06.02.06

Re: Sukupuolesi?
« Reply #1 on: 18.01.07, 17:03 »

Olen sukupuolineutraali  Grin
-------------------------------------
Naisellisuuspisteesi: -28
Miehekkyyspisteesi: -4  Cheesy  Angry
raato
Former member
« Reply #2 on: 18.01.07, 21:14 »

SINÄ OLET MIES
...
Naisellisuuspisteesi: -20
Miehekkyyspisteesi: 6

missäs on vaihtoehto Hermafrodi?? Tongue
niko korpela
Former member
« Reply #3 on: 18.01.07, 21:27 »

Nainen - 2

Mies -2

Taidanpa olla luuseri....?

No, kaikkea tuota testaillaan....
ohjvg
Former member
« Reply #4 on: 19.01.07, 08:32 »

Hmmm... mä en nyt ihan hiffannut tätä juttua. Siis jos mä olen tasan keskellä noissa kahdessa ääripäässä, niin mä olen silti... just... No kaikkea uutta sitä oppiikin...  :-

Sitä paitsi yksin asuva mies kuitenkin sisustaa ja kokkaa ja siivoo yksinään -vaikka ei niin haluaisikaan mutta toi ohjelma tietysti tuollaisena SETAn propagandana leimaa sen heti naisille kuuluvaksi asiaksi - vaikka parhaat kokit yleisesti ottaen kyllä ovatkin mielestäni miehiä...  thmbdn

[ attachment removed ]
PekkaK
Former member
« Reply #5 on: 19.01.07, 10:37 »

Sukupuolineutraali,
Naisellisuuspisteesi: -8
Miehekkyyspisteesi: -8

Smiley

Se kaavio menee niin, että miehisyyspisteet ovat pystyakselilla ja naisellisuuspisteet vaaka-akselilla. Minullakin meni hetki ennenkuin hiffasin. Smiley

Ja en minä tuota propagandaksi haukkuisi. Testi mikä testi.
Harry Janhunen

Date Registered: 16.07.06

« Reply #6 on: 19.01.07, 10:43 »

SINÄ OLET MIES  Grin

Naisellisuuspisteesi: -16
Miehekkyyspisteesi: 2
petri2
Former member
« Reply #7 on: 19.01.07, 14:33 »

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

En vänkää vastaan  Grin
Torsten Kihlman

Date Registered: 25.04.05

« Reply #8 on: 19.01.07, 15:13 »

SINÄ OLET ANDROGYYNI MIES

Sinussa on paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet mies eli sinussa on paljon maskuliinisuutta. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Maskuliinisuus on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 20

My photos on Airliners.net
Jaakko Airasmaa

Date Registered: 30.07.04

« Reply #9 on: 19.01.07, 18:48 »

SINÄ OLET MIES 
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteet: -22
Miehisyyspisteet: 10

Pitäiskö mennä ostamaan pinkkejä verkkari vaatteita ja alkaa ostaa hajusteita kehittääkseni feminiinistä puoltani? Grin No ei.

EVGA 680i|Intel Core 2 Duo E6700@3.2Ghz|EVGA 8800GTS/640Mb|4096MB DDR2
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #10 on: 19.01.07, 19:15 »

Tuosta testin kysymyksistä puuttuu vain yksi olennainen kysymys. Eli kysymys seikasta, joka käsittääkseni erottaa miehen ja naisen toisistaan Tongue

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #11 on: 19.01.07, 22:46 »

laugh No MM jos teit testin, niin kerroppa se meillekkin Grin tulos varmaankin kiinnostaisi varmaan monia Wink

Tuli niin tyttömäinen olo, että en kehtaa Tongue Ei ku en jaksanut napsutella. Liikaa kohtia...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

Juha-Matti Korvanen

Date Registered: 03.11.01

« Reply #12 on: 20.01.07, 02:59 »

SINÄ OLET MIES

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 22

No mutta meikähän ajaakin rekkaa työkseni Grin
Staok
Former member
« Reply #13 on: 20.01.07, 04:34 »

SINÄ OLET MIES

Naisellisuuspisteesi: -30
Miehekkyyspisteesi: 6
sikkesakke
Former member
« Reply #14 on: 20.01.07, 20:24 »

Mies olin. Ja reilusti.
Naisellisuuspisteesi: -22
Miehekkyyspisteesi: 20
Tauno Hermola

Date Registered: 20.04.10

« Reply #15 on: 22.06.16, 19:08 »

"Aikansa ottaa, ennen kuin koiras poikii", vai miten se nyt meni, mutta Ruotsissa tämäkin näyttää onnistuvan!
Diskriminering neka gravid man försäkring Grin

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1