FSX KML

(1/1)

Welmu:
Onko kukaan teistä kokeillut tuota softaa? Onko se kätevä vai ei?
Tuo FsxKML siis mahdollistaa simun vektoripohjaisen (esim. rantaviivat ja tiet) grafiikan muuttamisen käyttäen hyödyksi Google Earthia.

Idea on, että rekisteröidyssä Kuukkelissa voi käyttää toimintoja, joilla voi piirtää monikulmioita kuvien päälle. Nuo sitten saa jotenkin
tuohon työkaluun, joka osaa tehdä niistä simun maisematiedostoja.

Kuukkelin rekisteröinti Plus-versioksi maksaa 20$ vuodessa ja juuri tuonkin takia olisi kiva kuulla, onko joku jo käyttänyt
tuota softaa.

- Ville -

kenkku:
Olen kokeillut ja suht hyvä on. Polygoni- jne. työkalut ovat nykyään myös ilmaisessa Google Earthissa, eli Plussaa ei tarvitse ostaa.

Tein pikku kokeilua, muokkasin FSX:n default-landclassia:

Ennen:

Jälkeen:

Ja ON helppoa!

Welmu:

Olen kokeillut ja suht hyvä on. Polygoni- jne. työkalut ovat nykyään myös ilmaisessa Google Earthissa, eli Plussaa ei tarvitse ostaa.

Hyvä kun kerroit tuon. Ihmettelin, sitä kun yritin käyttää polygonityökalua ja Kuukkeli väitti, että minun pitää ostaa rekisteröity versio.
Nyt vasta tajusin, ettei minulla ollutkaan uusinta versiota. Luulin, että tuo päivittää itse itsensä. Täytyy jossain vaiheessa testata tuo
Fsx KML.

- Ville -

dc10-30:
Mites on kun yritin tuolla tehdä niin ei enää tunnista Google Earthissa piirtämiäni teitä.  Siinä esikatselunäkymässä näkyy jotain aivan muuta eikä se suostu konvertoimaan ollenkaan.

Navigation

Up one level