Meret näyttävät kummallisille

(1/3) > >>

freelaw:
Noniin.. Minulla merissä on vaaleampia läiskiä, joilla on täysin suorat reunat. Tämä ei kauheasti häiritse, mutta pitää kumminkin saada kitketyksi pois. Kuva kertonee enemmän:

[ attachment removed ]

OPe:
Kerro muutama juttu:

Käytätkö DirectX:ää vaiko Open GL:ää? Suositeltavaa on käyttää Open GL:ää
Mitkä ajurit sulla on käytössä?.

Kopioi viestiin conf.ini tiedostosta (löytyy pelin asennuskansiosta)  [Render_OpenGL] kohta, oletuksena, että käytät tai otat käyttöön Open GL:n. Tälläinen on mulla, näytönohjain 7800GTX

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=0
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1

HardwareShaders=1

Shadows=2
Specular=3
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=1
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=17
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0

PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0

freelaw:
OpenGl oli käytössä. Ja näiden asetusten jälkeen myös maalla on tälläistä:
[ attachment removed ]

Ja ajureina pitäisi olla uusimmat 

Erkki:
Minullapa on ollut sama ongelma! 

Setupista 16-bittiset värit pois!

freelaw:
Ei, kyllä on ihan 32 bittiset värit.

Navigation

Up one level

Next page