1.2.2007 Sammuta tänään sähkölaitteet klo 19:55-20:00

<< < (3/6) > >>

Jaketus:
Quote from: Tero Keinänen on 01.02.07, 14:48

Minä ainakin seuraan voimajärjestelmän tilaa, saas nähdä tekeekö suomalaiset mitään!

Näkyikö mitään?

Quote from: Jani Nissi on 01.02.07, 14:55

Eipä noi hippien tempaukset kiinnosta pätkän vertaa. Täällähän tulis perk*ele kylmä, jos kaikki sähkölaitteet pimentäisi.

Samaa mieltä. En varsinaisesti tykkää tuhota palloa mutta on näitä lämpimiä jaksoja ollut ennenkin. Minun huoneessa tulee oikeasti kylmä jos sammutan tietsikkani, joten eipä sammutus ole vaihtoehto. (Sammutan koneet korkeintaan yöksi)

luutta:
Quote from: Jani Nissi on 01.02.07, 14:55

Eipä noi hippien tempaukset kiinnosta pätkän vertaa.

Minkä takia tampiot leimaa kaikki ympäristöasioista kiinnostuneet hipeiksi?

Quote from: Jaakko Airasmaa on 01.02.07, 18:30

En varsinaisesti tykkää tuhota palloa mutta on näitä lämpimiä jaksoja ollut ennenkin.

Tuskin me tätä palloa saadaan tuhottua. Päinvastoin. Pallolla menee oikein hyvin sitten kun me on saatu ihmiset hävitettyä täältä. Tuhoamisesta pitää aurinko huolen sitten joskus aikanaan.

sikkesakke:
Itsekkin tuli seurattua tuota sähköjärjestelmän tilaa. Tuolla itäsuomessa määrät nousi klo 20 jälkeen 254MW --> 415MV

nisse90:
Quote from: Tuukka Ilomäki on 01.02.07, 21:16

Minkä takia tampiot leimaa kaikki ympäristöasioista kiinnostuneet hipeiksi?

Mitä hel*ettiä? Haukut sä mua tampioksi? Tuuppa tänne sanoo, niin alkaa läski tummua.

Quote from: Henri Laitinen on 01.02.07, 18:13

Saa nähdä, kauanko nämä "hipit ja muut piipertäjät" jaksaa naurattaa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702015681710_uu.shtml

Luin saman jutun paperiversiosta. Jostain luin myös, että edellinen vuosi oli lämpimin sitten vuoden 1920. Mitkäs asiat silloin ovat vaikuttaneet ilmaston lämpenemiseen? Lentokoneetko?

msokero:
Vaikka minäkin ajattelen luontoa ja sen säästämistä, en ole hippi tai vihreä. Tarjoan muusikon silmämeikin sellaiselle, joka "hipittelee" minua! 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page