Dala airport

<< < (5/5)

mikced:
Hej Marcus

Hur går det med Borlänge flygplatsen, någon uppdatering du kan ge oss? Kommer det föresten vara kompatibelt med FSX.

/Michael Cedergren

marcusnyberg:
Hej!

Totalt missat detta inlägg. Om hur det går finns att läsa på screenshotsektionen och tyvärr kommer det inte vara tillängligt för FSX inom en närmare framtid. En grundfil för marktexturerna är spårlöst försvunnen och det är just där problemet ligger i och med problemen att skapa olika lager för de olika nivåerna på marktexturer. I FSX skiljer sig dom åt från FS9 och det medför att det "fladdrar", men om den dyker upp är det inga större svårigheter, men som sagt, den får du nog vänta lite extra på.

Mvh
Marcus

bpahe:

En grundfil för marktexturerna är spårlöst försvunnen...

Hej Marcus!

Menar du grundfil försvunnen från din HD, eller "bara" att den är försvunnen när du kör i FSX? Jag har ju fått ett paket av dig, som ligger o gnager på samvetet - hela min FS-tid på sistone har gått åt till Eurostaren... Iallafall, har ju en del av ditt material så är det något som jag kan skicka tillbaka till dig o vara till hjälp så bara hojta. Bilderna i screenshot-forumet ser ju minst sagt kanon ut!

/hans

marcusnyberg:
Hej Hans!

Filen till gmax är borta. Jag antar du bara har den med grundtexturerna men inte med taxningsvägar och de andra lagrerna? Har du med alla lager så är jag intresserad!

Jag skulle verkligen bli överlycklig om du lyckas fixa din del av ESSD innan nyår, vi tänkte nämligen försöka paketera ihop den där i krokarna

Kan du något om säsongstexturer så skicka ett mail förresten för då behöver jag lite tips!

Mvh
Marcus

Navigation

Up one level

Previous page