Vågar inte flyga online

<< < (5/6) > >>

Nigge:

Tro mig... jag har sett rätt många taxa galet. Och då snackar vi inte småkärror, och inte i simulator heller... he bar å åk! Finns nog inga flygplatser på de här nätverken där det inte är väldigt lite trafik, sett i det perspektivet.

Hur ser radarklienterna ut numera? Kan en TL med lite att göra ge progressiva taxiinstruktioner?

Mvh,
  /Fredrik

Haha jag har hört talats om rätt vingliga taxiprestationer av ett visst bolag irl, så visst det finns även riktiga piloter som glömmer bort att kolla charts;)

Men att ha charts vid taxning gör det ju bara roligare och känns tryggare... och är väldigt enkelt att skriva ut=)

ft:
Är nog inte bara vissa bolag. Vanligare än man kanske tror. "Hm, skulle inte han hit... nähä, full fart söderut... tror ni vi hinner skaffa lite kaffe innan han kommer rätt?"

Norken:
Humm, låter VÄLDIGT intresant med detta och flyga online... Men en fråga då, vad är det som är mest "vanligt"? Ivao eller Vatsim? Och vilket ät enklast?

TAcksam för svar!! 

Madito:
Jag kan bara tala för mig själv, och jag kör på IVAO. Det blir nog ett lättare val om du fört läser lite på både IVAOs och VATSIMs respektive hemsidor. Det är det enda tipset jag kan ge dig.

Mikael Mattsson

Norken:

Jag kan bara tala för mig själv, och jag kör på IVAO. Det blir nog ett lättare val om du fört läser lite på både IVAOs och VATSIMs respektive hemsidor. Det är det enda tipset jag kan ge dig.

Mikael Mattsson

Okej, tack!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page