Vågar inte flyga online
Nils Herngren:
Quote from: Mikael Mattsson on 29.04.07, 18:54
Jag kan bara tala för mig själv, och jag kör på IVAO. Det blir nog ett lättare val om du fört läser lite på både IVAOs och VATSIMs respektive hemsidor. Det är det enda tipset jag kan ge dig.
Mikael Mattsson
I sverige är det nog ganska 50/50, men i allmänhet skulle jag nog säga att VATSIM är större. Orsaken är nog att det är så många amerikaner, och IVAO är störst i Europa. Nu ska jag försöka att inte göra folk sura.
Nigge:
Humm, låter VÄLDIGT intresant med detta och flyga online... Men en fråga då, vad är det som är mest "vanligt"? Ivao eller Vatsim? Och vilket ät enklast?
TAcksam för svar!! Smiley
Har personligen aldrig testat något annat än IVAO och ska jag vara ärlig så känner jag inte att jag behöver, trivs oerhört bra på IVAO, och framför allt var folk oerhört hjälpsamma när man var nybörjare, och hjälpte och stod ut med allt klantande man gjorde!=)
Men vad du än väljer så tror jag inte du kommer bli besviken! Men personligen hoppas jag att ditt val faller på IVAO, så det blir mer trafik;)
badanka:
Måste ligga till att det inte bara är taxi-charts som är bra att ha framme. Även de andra står en hel del viktig information flygplats eller inflygning/landing...
Nigge:
Måste ligga till att det inte bara är taxi-charts som är bra att ha framme. Även de andra står en hel del viktig information flygplats eller inflygning/landing...
Självklart!!!! dom chartsen jag har när jag flyger är, taxi,parking, sen sid o star charts, samt ev. holding charts=)
Navigation