Sorry Björn!

(1/3) > >>

Chicke:
Hehe, sorry att jag krånglade så mkt, men ngt var fel på mitt FS, fick upp en Cessna panel 2 ggr (ngn som vart med om det?, Helt plötsligt när jag sitter i PMDG 737). Precis efter t/o kom Cessna panelen upp igen och allt gick åt h*lvete (svårt å styra en 737 med en Cessna panel), så jag störtade  Aja, ska kolla upp felet innan ja går online igen, så sorry Björn !
/Daniel

Nils Herngren:
haha ingen fara, kom gärna upp igen! 

Chicke:

haha ingen fara, kom gärna upp igen! 

Ja då, en annan dag...ska kolla på felet först Hehe, jag har inga problem när man får en normal clearence, det e när man får ngt annat så e jag inte beredd på att han ska säga det så då går det bara in i ena å ut i andra.
Vad menade du med det där Rikni2C lr va det va?? Har fortfarande inte fattat det...e det en SID lr?? Isf hade jag den inte i min FMC...?!

jouko:

Ja då, en annan dag...ska kolla på felet först Hehe, jag har inga problem när man får en normal clearence, det e när man får ngt annat så e jag inte beredd på att han ska säga det så då går det bara in i ena å ut i andra.
Vad menade du med det där Rikni2C lr va det va?? Har fortfarande inte fattat det...e det en SID lr?? Isf hade jag den inte i min FMC...?!

ROKNI2R for rwy 08 RIGHT TURN out. (:
/J

Nils Herngren:

Det är alltså sids som används när bana 08 är RT eller LT.. Rokni går direkt till ARS som va din första fix. (eller DKR minns inte)

Navigation

Up one level

Next page