Tunnukset kuviin !!!

(1/2) > >>

pirttini:

Yhä suurempi osa hesan kuvista on ilman tunnuksia, saisiko ne tunnukset kuviin kuten säännöissä sanotaan, KIITOS

nipottaja Niko

juksii:
Minulla ainakin on hyvin harvoin tietoa kuvaamieni koneiden rekisteritunnuksista. Jos on hajua niin silloin ne näkyy kyllä kuvastakin.

Toisaalta toi perustelu tolle säännölle, että voi etsiä jonkin koneyksilön kuvia on ihan jees, muttakun noi kuvat häipyy 30 päivän päästä joten eipä tuosta mitään iloa juuri ole.

mmniemi:

Toisaalta toi perustelu tolle säännölle, että voi etsiä jonkin koneyksilön kuvia on ihan jees, muttakun noi kuvat häipyy 30 päivän päästä joten eipä tuosta mitään iloa juuri ole.

noin 3kk kuluttua

Vähän samalla linjalla. Hyvähän se on, jos sen muistaa sinne laittaa, mutta toisaalta ei siitä valtavaa hyötyä ole. Tai no on toki sen verran, että ainakin voisi pyytää kuvien ottajaa pistämään kuvan uudestaan näytille tjsp. sen jälkeen, kun kuva on poistettu...

svirkkul:

noin 3kk kuluttua

Vähän samalla linjalla. Hyvähän se on, jos sen muistaa sinne laittaa, mutta toisaalta ei siitä valtavaa hyötyä ole. Tai no on toki sen verran, että ainakin voisi pyytää kuvien ottajaa pistämään kuvan uudestaan näytille tjsp. sen jälkeen, kun kuva on poistettu...

Tosiaan sehän tuossa on hyvä kun reg on kuvissa niin voi kysellä lähettäjältä uusinta otosta. Itse olen viime aikoina taas ottanut itseä niskasta kiinni ja laittanut rekkarit kuviin.

juksii:

noin 3kk kuluttua

No, ainakin 3 oli oikein 

Navigation

Up one level

Next page