Mighela
Former member
|
PPL-teoria läpi, 80% ensimmäisellä yrityksellä.  Onnea vaan sullekkin! Sitten CPL kurssilla vasta lentoja onkin. 
|
|
|
|
Santeri Lehtonen
Date Registered: 04.09.07
|
Nyt on kaikki PPL harjoituslennot lennetty, lukuun otamatta koetta. Nyt alkaakin sitten oikein kunnollinen laskukierros harjoittelu. Teoriaa vielä pitää myös lukea hieman. Noh aikaa on vielä yli 50 päivää jäljellä. 
|
"When we left earth it changed our world"
|
|
|
Tuomas Itävuori
Date Registered: 23.11.06
|
Mä taas oon lentäny jo kokeenkin, ja 4 päivää oon ootellu vastausta, mutta ei oo tullu. Kai sitä täytyy ootella vaa.
|
Virtual Finnair | FIN0026
|
|
|
Tuomas Itävuori
Date Registered: 23.11.06
|
Joo-o muttakun toisille tuli päivässä 
|
Virtual Finnair | FIN0026
|
|
|
Henri Rahm
Former member
|
itekkin lähetin lauantaina.. ja vielä odottelen.. mutta mitäpäs kiirettä tässä valmiissa maailmassa.. 
|
|
|
|
Henri Rahm
Former member
|
ja nyt olis teoriakoekkin tehty ja läpäisty.. 
|
|
|
|
Henri Rahm
Former member
|
jokos muilla on tullut tuloksia..? itelle ei vieläskään.. kauhia hinku ois jo päästä lentelemään CPL:ää..
|
|
|
|
Mighela
Former member
|
Jotenkin tuntuu että ne vastaukset tulee tiistaina yleensä  Ainakin mulle.
|
|
|
|
Henri Rahm
Former member
|
noh.. sitä odotellen sitten.. 
|
|
|
|
Mighela
Former member
|
Näköjään Henri pääsitkin jo tänään CPL koulutukseen. Onnea!
|
|
|
|
Henri Rahm
Former member
|
juu eli läpi pääsin.. Nyt kauhialla tohinalla CPL lentoja lentelemään..! onnea kaikille muillekkin jotka vielä odottelevat tuloksia..!! Niin ja kiitoksia onnitteluista Mikko! 
|
|
|
|
Tommi Tolonen
Date Registered: 06.06.03
|
Läpi toivottavasti en juutu PPL:lään niin kuin viimeks.  No, miten kävi? 
|
|
|
|
Mighela
Former member
|
No, miten kävi?  Taisi tippua. 
|
|
|
|
Santeri Lehtonen
|
Ei hitsi 74,6% oikein.  Noh onneksi on toinen yritys olemassa.  Taisin kiirehtiä liikaa meni vain 7-8 min...
|
|
|
|
Olli Talso
Date Registered: 20.08.06
|
Noniin, nyt on PPL läpi  Yksi virhe oli: Perusosalla liian vähän nopeutta.
|
|
|
|
Miikka Mortamo
Date Registered: 11.04.07
|
No en kyllä pysty ymmärtämään miten joku voi tippua jos on päässyt jo toiseen kertaan vf:ään mukaan.
Ottaen kuitenkin huomioon, että kokeissa on aikaa aikaa aikaa!!Itsekkään en päässyt teoriakoetta/lentokoetta ensimmäisellä läpi, mutta minun mielestä kertoo jotain motivaatiosta jollei toisellakaan kertaa pääse lävitse?
Noh, minun ei ole tarkoitus "dissata" ketään.
Onnea kuitenkin kaikille jotka ovat päässeet kokeita läpi!:)
|
|
|
|
Juhowee
Former member
|
No en kyllä pysty ymmärtämään miten joku voi tippua jos on päässyt jo toiseen kertaan vf:ään mukaan.
Se on se kun ihmiset eivät malta lukea vaan halauvat actionia 
|
|
|
|
Mighela
Former member
|
Lähetin pari päivää sitten mailia, että tyyppilennot on suoritettu ja aika on mennyt umpeen nytten tänään kun ei ole vielä vastattu.  Toivottavasti en lennä pihalle ennen kun se maili on katsottu.  Muuten tässä ei ole sinäänsä mitään kiirettä. Kestäköön vaikka viikon. 
|
|
|
|
Santeri Lehtonen
|
Mulle tuli vastaan semmonen ongelma, että koneen kiintolevy sanoi sopimuksensa irti.  No tämä tarkoittaa sitä että taitaa jäädä teoriakoe ja lentokoe tekemättä. Eli mitä mun pitää tehdä? Ilmoittaa PPL kouluttajille et en pysty suorittaa koulutusta loppuun ja poistaisi mut listoilta vai odottaa että kone tulee takaisin huollosta ja anoa lisäaikaa? 
|
|
|
|
Toni Tihleman
Toni13
Date Registered: 02.06.03
|
No se on susta kiinni mitä haluat. Jos haluat jatkaa, niin ota yhteys PPL-kouluttajaan ja ilmoita takaiskusta, niin saat varmasti lisäaikaa.
|
|
|
|
|