FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.12.17, 04:54

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Heko lentäminen eri simuissa...
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Heko lentäminen eri simuissa...  (Read 346 times)
Antton Rintala

Date Registered: 14.12.05

Heko lentäminen eri simuissa...
« on: 12.03.07, 13:54 »

Minkäslaisia eroja noissa helikoptereiden lento-ominaisuuksissa tms. on eri simujen välillä: FS2004 - FSX - X-plane - joku?

Missä noista (tai mahdollisesti jossakin muussa) se olisi parhaimmin toteutettu, realistisinta (kuin norm. tietokoneella vain voi olla).

Jostain muistaakseni olen lukenut että FSX:ssä on viety lentäminen koptereiden osalta aivan eri tasolle kuin FS2004:ssa, vai olenko ihan väärässä? ja sitten jää vielä tuo X-Plane
bemari
Former member
Re: Heko lentäminen eri simuissa...
« Reply #1 on: 12.03.07, 14:05 »

Moro!
X-Planesta en tiedä, mutta innokkaana kopteri lentäjänä olen huomannut FSX:n ja FS9:n välillä paljon eroja. FS9:ssä kopteri lentäminen on jotenkin vaikeata ja mahdotonta vert. FSX, jossa jopa laskut onnistuvat ja kopteri lentämisessä on tuntua ihan erilailla. Sitä en tiedä, että miten realistista tuo FSX kopteri lentäminen on verrataen oikeaan kopteriin.

Pekko
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

Re: Heko lentäminen eri simuissa...
« Reply #2 on: 12.03.07, 15:08 »

Moro!
X-Planesta en tiedä, mutta innokkaana kopteri lentäjänä olen huomannut FSX:n ja FS9:n välillä paljon eroja. FS9:ssä kopteri lentäminen on jotenkin vaikeata ja mahdotonta vert. FSX, jossa jopa laskut onnistuvat ja kopteri lentämisessä on tuntua ihan erilailla. Sitä en tiedä, että miten realistista tuo FSX kopteri lentäminen on verrataen oikeaan kopteriin.

Pekko

Juu, aivan. FSX kopterit ovat aivan erilaisia kuin FS9:ssä. Minä kyllä olettaisin että FSX on huomattavasti parempi kuin FS9. Tuolta voi saada lisää infoa näihin kysymyksiin: http://www.hovercontrol.com/main.shtml

'Don't panic'
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1