Heko shotteja

<< < (81/84) > >>

puijo:
Nostattelen hieman tätä kuvaosiota eli tuollainen kuva Robinson R44 kopterista.

[ Attachment not found - or removed ]

PerttiLode:
Löytyykö tuo Robinson mistään ilmaseksi?

PerttiLode:

NH90-TTH aamuauringossa jossain lapissa etsimässä eksyneitä turisteja
Jollen nyt väärin muista niin tämä on se pohjoismaisten yhteisosto joka on monta vuotta myöhässä ja tietysti puolta kalliinpi kuin alunperin laskettu
[ Attachment not found - or removed ]

puijo:
Eurocopter EC-135 Gran Canarian maisemissa.

Wanhis:
Minun ykköskopterini on tämä Bell-205 kellukemalli. Tämä on melko iso ja rauhallisesti käyttäytyvä kopteri jonka olen varustellut lähinnä merellä tapahtuvaan operointiin sekä huonon sään mittarilentoon.

Kopterissa on vain 2-D paneeli mitä olen tuunaillut jonkin verran. Käytän kolmen näytön systeemiä ja keskimmäisessä on paneelinäkymä ja rinnakkaisiin näyttöihin avaan sitten muita kopterin laitteita. Vasemmalla täydellinen radiostäkki ja sen alla autopilotti.
Keski-ikkunaan olen avannut "terravue" liikkuvan karttanäytön. Siihen voi itse laittaa myös 4kpl haluaamaansa paperidokumenttia, kuten jonkin kartan tai muistilappuja jne.
Paneelissa on mm. CD-soitin jolla voi soittaa kekusyksikköön asennettuja Cd-levyjä, nuolinäppäimistä säädettävä penkin korkeus jne.

Oikealla puolella ylinnä: Ai-liikenteen näyttötutka, Leijunta-autopilotti ja reaaliaikainen koordinanttinäyttö johon voi näppäillä myös kohdekoordinantit. Laitteessa on hauska toiminto. Voi asettaa tietyn Nm-lukeman ennen kohdetta jonka tullessa vastaan simu menee pauselle.
Eli voin nukkua koko pitkän siirtolennon ajan.

Virtual-Cokpitiä ei ole vaan näkymä on tälläinen kun klikkaa Vc-Cokpitiin. Tätä käytän kun haluan nähdä paremmin maisemia.

Spot-planessa mennään sitten näin. Tätä käytän yleensä silloin kun pitää laskeutua tarkasti, tai kun tutkin ympäristöä Vfr-lennolla.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page