Hjälp mig

(1/3) > >>

PilotRobin:
nu får jag ta hjälp er grabbar igen när jag inte lyckas detta:

har precis blivit medlem på IVAO för att börja flyga online. problemet är att när ajg ska logga in så står det följande:
-"Invalid User-Id or Password. Take care typing password. You can see it says now Website Password, cause you have now 2 passwords, one for the net and a differente one for Website. Use reminder page to get the new one.". jag fattar inte, jag tog ID:et och passworden jag fick i min mailinbox men det går inte ändå?, vad är problemet?

Nils Herngren:
Precis som det står så fick du två lösenord, ett som skall användas när du loggar in när du spelar och ett som kan användas på IVAOs forum och för att kolla din personliga sida. Se till så att du använder rätt 

PilotRobin:
tack för svaret nu ko0m jag en liten bit på vägen .  men vad jag menar e att när jag ska ladda ner IvAp så står det så, jag föstår inte varför.

matte629:
Du kommer hitta detta i ditt mail:
Code:

Member VID : 221047
IVAN Password : xxxxxx
Website Password : xxxxxxxx

För att logga in i hemsidan använder du "website password" och när du ska vara pilot eller flygledare i IvAp/IvAc använder du "IVAN password".

Member VID använder du både på hemsidan och i IvAp/IvAc.

EDIT: Ja, man behöver vara medlem för att ladda ned alla program.
Då behöver du skriva i website-lösen och VID.

EDIT: POSTA INTE LÖSENORD I FORUMET!!! /T

Svar: Förlåt!!  Jag ändrar!

PilotRobin:
när jag ska logga in för att ladda ner IvAp så kommer texten upp, fastän att jag har skrivit in både ID:et och WEbsite password, det är det jag menar. precis som om den inte tror att jag är registrerad eller nåt.

Navigation

Up one level

Next page