IVAO-SEs onlinedag
Nippegubbe:
Quote from: Niklas Eriksson on 05.04.07, 05:42
Det är ju absolut inte tråkigt=), får ta o styra om fågeln till Bromma nångång, har bara flugit dit en gång så vore kanske på tiden
Om allt går som det ska så styr jag Bromma på måndag
Nigge:
Sitt gärna o styr fler dagar om du hinner=), tycker personligen att det är väldigt trist att det är totalt tomt dom andra dagarna
visserligen är det jättekul med fullproppade onlinedagar, men åtminstonde jag försöker flyga mer än en gång i veckan,
Bors:
Tycker verkligen att det är kul när ATC även bemanar mindre flygplatser, tex Thord på Bromma. Detta ger en möjligheten att få flyga till dessa mindre fält med bra ATC. Oftast så är det ju bara de två största fälten som är bemanade och ESOS får sköta resten.
Skulle gärna se tornen bemanade på mindre fält ute i landet. Dock kan jag förstå att det inte är så spännande att sitta ATC där när man endast får någon enstaka flygning. Men om man går ut i en tråd här tidigt med sina avsikter att tex sitta i tornet Visby så kanske man kan ragga lite trafik. Personligen så baserar jag flygningarna på var ATC sitter (vägt mot tid till förfogande för flygningen)
mvh
/Niklas
Nigge:
Tycker verkligen att det är kul när ATC även bemanar mindre flygplatser, tex Thord på Bromma. Detta ger en möjligheten att få flyga till dessa mindre fält med bra ATC. Oftast så är det ju bara de två största fälten som är bemanade och ESOS får sköta resten.
Skulle gärna se tornen bemanade på mindre fält ute i landet. Dock kan jag förstå att det inte är så spännande att sitta ATC där när man endast får någon enstaka flygning. Men om man går ut i en tråd här tidigt med sina avsikter att tex sitta i tornet Visby så kanske man kan ragga lite trafik. Personligen så baserar jag flygningarna på var ATC sitter (vägt mot tid till förfogande för flygningen)
mvh
/Niklas
Precis, och samtidigt så är det säkert fler som precis som jag sitter och kollar lite då o då på The Eye of Ivao för att se om någon atc är online, så om fler sitter atc oftare så är jag relativt säker att det kommer komma mer "spontantrafik"
Adam:
Jag kommer att flyga essb esgg på måndag fram och till baka.
/ADAM
Navigation