Seuraava Virtual Finnairin VATSIM-tapahtuma?

<< < (5/5)

Henkka91:
No jos näin mahtaa olla, niin loistavaa! Olette väsänneet Embraerille hienot manuskat sun muut ja todella hieno kone ja silläkin tekisi mieli lentää, mutta kun sattuu bussiin olemaan maksulliset lisäosat ja vesi kielellä odotan AXP:tä ja muutenkin olen mieltynyt siihen konetyyppiin, niin ilman muuta!

Sen takia kysyin, koska  muissa materiaaleissa lukee, että bussiin tarvii vähintään 150h.

zetair:
Lentolistallani on tälle kuukaudelle lento: AY058 PVG 1000 HEL 1450 Kysyisin, että lennetäänkö KO. lento oikeasti myös 5.5? Jos lennetään eikä ole vielä varattu, niin olisiko minun mahdollista lentää kyseinen lento tapahtumassa? Jos on, niin voisin kysyä osastonjohtajaltani poikkeuslupaa lennon siirtoon.

T: Mika

0510:

Lentolistallani on tälle kuukaudelle lento: AY058 PVG 1000 HEL 1450 Kysyisin, että lennetäänkö KO. lento oikeasti myös 5.5? Jos lennetään eikä ole vielä varattu, niin olisiko minun mahdollista lentää kyseinen lento tapahtumassa? Jos on, niin voisin kysyä osastonjohtajaltani poikkeuslupaa lennon siirtoon.

T: Mika

Näyttää olevan listalla. Varaukset sitten aikanaan mahdollisia kaikille yhtäaikaa.

Henkka91:

Ei kai sentään PPL-vaiheessa olevien täydy ilmoittaa halukkuutta tapahtumaan?

Ei. Koulutuksessa olevat eivät voi lentää VF:n nimellä, joten eivät saa varata lentojakaan.

Navigation

Up one level

Previous page