Koso, kakkosen listat?

<< < (9/10) > >>

zetair:
Kiitos. Olisi tuossa ollut aikaa alkukuusta lennellä muutama reissu, mutta kerkiäähän noita myöhemminkin.

T: Mika

zetair:
Toivottavasti Kosolla on kaikki hyvin, kun ei edelleenkään ole hyväksynyt lentoja. Ainahan onnettomuuksia voi sattua. Toivottavasti kuitenkaan ei?

Edellisestä kirjatusta lennostasi on kulunut jo 70 päivää. Tämä ylittää Virtual Finnairin sääntöjen rajan (65 pv) lentojen vähimmäismäärästä.

Sinut voidaan poistaa VF:n lentäjälistalta ilman eri ilmoitusta. Ole hyvä ja ota yhteys osastosi johtajaan ( mika ät vfinn.fsnordic.net), jos haluat anoa lomaa tai ilmoittaa poissaolostasi.

zetair:
Joo, tulikin mailia takaisinpäin, joten kaikki kunnossa!

Modiale:
Tere!

....alkaa olemaan aika suosittu threadi. Pahoittelut puuttuvista lentolistoista, uskoisin pienen selityksen olevan paikallaan.

Tosiaan, en tiedä alkaako muisti pätkimään vai tuliko loma tosiaankin tarpeeseen. Pyrin tekemään listat aina 25.päivä (muistutus kännykässä 22.päivälle), mutta nyt tämän *elvetin tuhkapilven & Finavian poliittisten virkamiesten takia pääsin jopa lähtemään. Ei paljon hymyilyttänyt mainitulla viikolla, kun tätä matkaa oli suunniteltu pitkän aikaa johtuen äitini 60 -vuotispäivästä.

Piti lentää alunperin LH:llä Frankfurtiin aamulla 23.päivä, mutta tulikin eteen 4 tunnin jonotus EFHK:llä 22.päivä ja viimetingassa pääsimme Blöö 1:n lennolla Bryssellin klo. 17:00. Brysselissä vuokrasin auton ja ajoin n. 450 km Frankfurtiin, jonne saavuimme n. klo. 01:30. Hotellissa huomasin, että olin hävittänyt työkännykkäni. Seuraavana päivänä MAS:n 777-200 lento lähti n. 2 tuntia myöhässä ja jatkolennolle Kuala Terragganuun pääsimme hikisesti, niin että MAS:n kaveri oli vastassa...matkatavarat tosin jäivät KL:ään. Noh, kyllä ne hoitui vielä samana päivänä saarelle. Oli muuten tosi hieno matka ja suosittelen kaikille Malesiaa & MAS:n lentoja Jos olet kiinnostunut sukeltamisesta / snorklauksesta, niin voit jopa nähdä n. 2 metrisen Black Tip Reef Sharkin päivällä (http://en.wikipedia.org/wiki/Blacktip_reef_shark). Minä näin n. 3 metrin etäisyydeltä ja olen vielä henkissä. Vaimoni näki Stone Fish kalan aivan rantahietikon rajassa maastoutuneena, onneksi...maailman myrkyllisin kala (http://en.wikipedia.org/wiki/Synanceia). Näistä "vastoinkäymisistä" huolimatta, olen nyt valmis jälleen uusiin haasteisiin levollisella mielellä.

0510:
Jos kerran tiesit että olet lähdössä matkalle niin listat olisi voinut kyllä tehdä etukäteen. Lisäksi olisi ollut varsin kohteliasta ilmoittaa osastolle että olet matkoilla ja tavoittamattomissa. Silloin ei olisi tarvetta täällä selitellä ja kirjoittaa matkakuvausta, jota muut kateellisena nyt lukevat.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page