UFO-havaintoja?

(1/80) > >>

Alix:
Moro.

Olen tässä viimeaikoina alkanut kiinnostua UFOista ja muusta vastaavasta.  Itse en ole ikinä UFOa nähnyt, mutta jos joku teistä on joitain tämän kaltaisia yliluonnollisia havaintoja tehnyt olisi mukavaa, jos voisitte kertoa niistä. Ja jos tiedätte vaikka jotain nettisivuja, mistä voisi lukea aiheesta niin pistäkää linkkiä. 

Esa:
Ufossahan ei ole mitään yliluonnollista, sellainen on mikä tahansa lentävä, mitä et tunnista. Jos kaverisi heittää sinua lumipallolla, se on ufo niin kauan kun et tunnista sitä lumipalloksi. Ufoksi jäävistä havainnoista tavallisimpia lienevät meteoriitit, satelliitit ja lentokoneet.

Juhowee:
Joskushan Poliisi-TV:ssä (tai jossain sen kaltaisessa ohjelmassa) sanottiin, että jossain USAn suurkaupungissa oli nähty tunnistamaton esine, sellainen soikion muotoinen valkoinen pallo, jossa oli kirkas valonheitin. Monet ihmiset menivät suurinpiirtein järjiltään, ennekuin esine tunnistettiin ilmalaivaksi.  Itse en tuollaista lentävää lautasta jonka sisällä on pieniä vihreitä miehiä ole vielä tavannut, mutta kyllä uskon että jossain tuolla kaukana on älyllistä, jopa meitä älykkäämpää elämää

Alix:

Itse en tuollaista lentävää lautasta jonka sisällä on pieniä vihreitä miehiä ole vielä tavannut, mutta kyllä uskon että jossain tuolla kaukana on älyllistä, jopa meitä älykkäämpää elämää

Aika hauska tuo ihmisten käsitys avaruusolioista: pieni, vihreä ja matkustaa lautasella.  Kun me ihmiset olemme sentään niin fiksuja, että rakennamme järkevän näköisiä avaruusaluksia, miksi kaikkien muiden kansojen täytyisi matkustaa niin typerän muotoisilla vehkeillä.

tornadof36:
Tere!

Onhan noissa jenkkidokumenteissa ollut jotain Nasan rakentamia lautasia ja kun ajattelee jotain Stealth koneiden muotoja,niin suuntahan on hiukan tuonne päin.

Itse en "usko" pieniin vihreisiin miehiin...Toisaalta kun ajattelee maailmankaikkeuden laajuutta,niin olisi sulaa hulluutta ajatella,että olisimme ainoita täällä,ja että olisimme vieläpä kaikkein fiksuimpia.

Ja sitä paitsi,kuinka paljon täällä maapallollakin on vielä tutkimattomia seutuja,ja uusia lajejakin löytyy etc.Etenkin merissä/stä.

www.cnes.fr osoitteestahan löytyy noita vastajulkaistuja Ranskan "X-files" arkistoja,eli vastaavia kun jenkkien blue book,joita ei ihan heti julkaistakaan.

Totuus on jossain tuolla ulkona !

-Jukka

Navigation

Up one level

Next page