FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.11.17, 08:32

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  UFO-havaintoja?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 20 Reply Print
Author Topic: UFO-havaintoja?  (Read 99922 times)
arttula
Former member
Re: UFO-havaintoja?
« Reply #20 on: 08.04.07, 19:21 »

Hmmm... Mielenkiintoista, sillä mielestäni laitoin tuohon vastaukseen juuri sen koko topicin, johon vastasin. Ehkä jokin häiriö internetissä, tai koneessasi, jos se ei näkynyt kokonaan.

Aiemminkin olen joissain uskontojen perusteita sivuavissa aiheissa peräänkuuluttanut näyttöön perustuvaa tiedettä. Siitä tässäkin on kyse. Ei näyttöä = paskanjauhantaa.

Arttu

Ja Artulle vielä, olisi paljon helpompaa jos laitat sen quoten koko roskan eteen niin tietää kenen viestiin olet vastaamassa.
« Last Edit: 08.04.07, 19:56 by Arttu Lahdenperä »
PsykoOps
Former member
« Reply #21 on: 09.04.07, 11:39 »

Onhan noita itsekin nähnyt muutaman, mutten oleta että niiden takana on älylliset olennot avaruudesta. Ilmavoimillahan on kanssa mielenkiintoisia videoita suomen ilmatilassa nähdyistä ufoista. Mistäköhän niitä löytyikään, jostain forumin linkeiltä aikaa sitten kattellut. Yksi mielenkiintoisista ilmiöstä myös on ollut IR kameroilla kuvatut 'tornit' joita ei näe paljain silmin. Jos joku muistaa linkkejä näihin videoihin niin postatkaa.
arttula
Former member
« Reply #22 on: 09.04.07, 11:51 »

Olikos nuo "näkymättömät tornit" Meksikonlahdella havaittuja ? Niistä tuli joskus joku dokumentti, missä niiden osoitettiin olevan öljynporauslauttoja. Eivät näkyneet paljain silmin, koska olivat niin kaukana, mutta IR-kamera ne havaitsi helposti.

Arttu

Onhan noita itsekin nähnyt muutaman, mutten oleta että niiden takana on älylliset olennot avaruudesta. Ilmavoimillahan on kanssa mielenkiintoisia videoita suomen ilmatilassa nähdyistä ufoista. Mistäköhän niitä löytyikään, jostain forumin linkeiltä aikaa sitten kattellut. Yksi mielenkiintoisista ilmiöstä myös on ollut IR kameroilla kuvatut 'tornit' joita ei näe paljain silmin. Jos joku muistaa linkkejä näihin videoihin niin postatkaa.
Mikko Sokero

Date Registered: 07.12.04

« Reply #23 on: 09.04.07, 13:59 »

Lääkäri Rauni-Leena Luukanen-Kilde on yksi Suomen tunnetuimmista ufoasioista puhuvista ihmisistä. Aikaisemmassa elämässäni (siis nuorempana, ei edellisessä elämässäni näätänä  Tongue) olen haastatellut häntä ja kyllä hän on ainakin päällisin puolin täyspäinen ihminen. On entinen Lapin lääninlääkäri.

Yritän metsästää lähiaikoina Luukanen-Kilden kiinni Norjasta, jossa hän nykyään asuu ja saada käsiini näitä USAn Ilmavoimien, entisen Neuvostoliiton "ilmaherruusjaoksen" ja Nasan raportteja, joista kuulemma käy ilmi toinen toistaan erikoisempia asioita. Ihan mielenkiinnosta selvittelen asioita ja näin sähköpostiaikana homman pitäisi (?) olla helppoakin.

Arto Nybergin talkshowssa jokin aika sitten haastateltavana ollut Luukanen-Kilde oli melkoisessa plaanissa, mutta hänen haastatteluaikansa oli kovin lyhyt. Yritti ilmeisesti saada vain äkkiä asiaa suustaan ulos. Siinä ei paljon faktoja saanut selville.

Katsotaan mitä Rauni-Leena tykkää jos saisin hieman paperifaktaa paitsi foorumisteille myös itselleni...

Mutta ensin on napattava Rauni-Leena kiinni. Eräs toimittajakollegani kyllä kertoi yrittäneensä saada näitä faktadokumentteja käsiinsä, mutta koskaan niitä ei mistään löytynyt. Numeron lääkärirouvalle saanen käsiini piakkoin.
arttula
Former member
« Reply #24 on: 09.04.07, 14:06 »

Suonet anteeksi epäilykseni, mutta en oikein parhaalla tahdolla ja yritykselläkään saa tuosta oikein täyspäistä kuvaa... Tongue

Arttu

Lääkäri Rauni-Leena Luukanen-Kilde on yksi Suomen tunnetuimmista ufoasioista puhuvista ihmisistä. Aikaisemmassa elämässäni (siis nuorempana, ei edellisessä elämässäni näätänä  Tongue) olen haastatellut häntä ja kyllä hän on ainakin päällisin puolin täyspäinen ihminen. On entinen Lapin lääninlääkäri.

Yritän metsästää lähiaikoina Luukanen-Kilden kiinni Norjasta, jossa hän nykyään asuu ja saada käsiini näitä USAn Ilmavoimien, entisen Neuvostoliiton "ilmaherruusjaoksen" ja Nasan raportteja, joista kuulemma käy ilmi toinen toistaan erikoisempia asioita. Ihan mielenkiinnosta selvittelen asioita ja näin sähköpostiaikana homman pitäisi (?) olla helppoakin.

Arto Nybergin talkshowssa jokin aika sitten haastateltavana ollut Luukanen-Kilde oli melkoisessa plaanissa, mutta hänen haastatteluaikansa oli kovin lyhyt. Yritti ilmeisesti saada vain äkkiä asiaa suustaan ulos. Siinä ei paljon faktoja saanut selville.

Katsotaan mitä Rauni-Leena tykkää jos saisin hieman paperifaktaa paitsi foorumisteille myös itselleni...

Mutta ensin on napattava Rauni-Leena kiinni. Eräs toimittajakollegani kyllä kertoi yrittäneensä saada näitä faktadokumentteja käsiinsä, mutta koskaan niitä ei mistään löytynyt. Numeron lääkärirouvalle saanen käsiini piakkoin.
Mikko Sokero

« Reply #25 on: 09.04.07, 14:08 »

Suonet anteeksi epäilykseni, mutta en oikein parhaalla tahdolla ja yritykselläkään saa tuosta oikein täyspäistä kuvaa... Tongue
Suon herra paratkoon... Täyspäisen käsityksen sain hänestä nuorena kesätoimittajana. Hänen vastauksensa olivat hyviä ja osin loogisiakin. Ja onhan hän sentään lääketieteen tohtori.

Enemmän kuin hänen täyspäisyyttään, peräänkuuluttaisin näitä paperidokumentteja ja raportteja. Jos niitä on, luetaan ja ihmetellään yhdessä...
arttula
Former member
« Reply #26 on: 09.04.07, 14:18 »

Joo, muistaakseni hänen jutuissaan esiintyy aina joku "ilmavoimien majuri", joka toimittaa hänelle toinen toistaan salaisempia raportteja hyvin korkealta taholta. Luonnollisestikaan hän ei voi paljastaa lähdettään. Grin

Arttu

Suon herra paratkoon... Täyspäisen käsityksen sain hänestä nuorena kesätoimittajana. Hänen vastauksensa olivat hyviä ja osin loogisiakin. Ja onhan hän sentään lääketieteen tohtori.

Enemmän kuin hänen täyspäisyyttään, peräänkuuluttaisin näitä paperidokumentteja ja raportteja. Jos niitä on, luetaan ja ihmetellään yhdessä...
Mikko Sokero

« Reply #27 on: 09.04.07, 14:28 »

Joo, muistaakseni hänen jutuissaan esiintyy aina joku "ilmavoimien majuri", joka toimittaa hänelle toinen toistaan salaisempia raportteja hyvin korkealta taholta. Luonnollisestikaan hän ei voi paljastaa lähdettään. Grin
No, katsotaan saisinko jotain vihreää räpylää pitempää näihin ruumiista irtautumisiin ja ufojuttuihin.

Kassos, mieleltään täytyy olla avoin, mutta lähdekritiikin kova. Siksipä nämä asiat tuppaavat kilpistymään faktojen puutteeseen... Tai sitten kertoja on eräs "ilmavoimien majuri". Minäkin tunnen monta sellaista (yksi istuu viereisessä huoneessa töissä), mutta mitään skandaaleja ei näiltä pojilta kuule. Sen sijaan tosi hauskoja juttuja ja kokemuksia.

Onhan salaliittoteoriat hyvää viihdettä ainakin jos ei muuta. JFK:n salamurha Dallasissa on yksi suosikkini. Olen aukiolla patsastellut kameran kanssa itsekin miettimässä "olisiko tuolta kirjavaraston ikkunasta pystynyt tuottamaan kuvatunlaisia kiemurtelevia luodinkulkuratoja..."  Wink
Esa Lehtismäki

Date Registered: 26.09.03

« Reply #28 on: 09.04.07, 14:46 »

Eiväthän ufojutut täysipäisyyttä pois sulje. Rauni-Leenasta en osaa sanoa, mutta olen täysin vakuuttunut, että Juhan Af Grann ei usko sanaakaan omista jutuistaan. Hänelle se on pelkkää showta. Salaisista raporteista puhuminen on kyllä aika selvä vihje, että puhuja on puhdasverinen huijari, koska kukaan ei oikeasti pysty uskomaan nähneensä sellaisia. Tai siis skitsofreenikko varmaan pystyy, mutta jos nyt oletamme, ettei varsinaisia mielenterveysongelmia ole.

Johannes Pietilä

Date Registered: 01.10.05

« Reply #29 on: 09.04.07, 15:36 »

Oli kai "markkinoimassa" uutta kirjaansa. Niin ja jos joku ei sattumoisin ole nähnyt tuota jaksoa niin tässä on nyt hänen haastattelu osuutensaa.
Arto Nyberg: Ja sitten ihan toisenlaisiin asioihin, nimittäin Rauni-Leena Luukanen-Kilde tuli 90-luvun alussa tunnetuksi kirjallaan Kuolemaa ei ole. Tällä kertaa sanoman ytimenä on se, että on olemassa maailmanlaajuinen salaliitto, joka estää meitä tavallisia ihmisiä saamasta tietoa toisesta maailmasta. Tervetuloa Rauni-Leena Luukanen-Kilde.
Arto: Terve
Tapani Kansa: Hei
Toivo Sukari: Joo, hei hei
Arto: Tulit tänne Norjasta ihan tavallisella lentokoneella, mutta näkemyksesi mukaan ilman näitä ajopelejä pystyy ihminen matkustamaan, eli irtautumaan ruumiistaan eli onks tää mahdollista.
Rauni-Leena Luukanen-Kilde: Tää on ilman muuta mahdollista, Usan armeijassa koulutetaan 18:n kuukauden kurssilla kuka tahansa irtautumaan ruumiistaan, joka tarkoittaa sitä että tajunta lähtee irti. Olen ollut itse tässä instituutissa Monroe institute Virginiassa ja se on maan alla, koska ne sanovat jos on kriisitilanne, niin silloin on parempi olla turvassa maan alla. Ne pystyy lähettämään sen energia ruumiinsa ihan mihin tahansa, myöskin toisille planeetoille. Sehän on turvallista eräällä tavalla, että lähtee avaruuteen ruumista poistuneena. Silloin ei saa minkäänlaisia vaurioita siihen fyysiseen ruumiiseen. Mutta tottakai käytetään myös ihan normaalia astronauttia. Ne on kaikki olleet implantoitu mikrosiruilla nämä astronautit, koska näitten kaikki emootiot ja fyysiset toimenpiteet nähtiin sitten Houstonissa, Teksasissa mitä heille tapahtui.
Arto: No, sinänsä ihan järkevää varmaan.
Rauni: Kyllä, nimenomaan. Samoin Norjassa on jo 60-luvulta jo pistetty elektronit aivoihin syvänmeren sukeltajille kun ne hakivat öljyä. Mut siinä on hirvittävät sivuvaikutukset ja 18 oli tehnyt itsemurhan.
Arto: Öö, kun en tota tapausta tunne kauheen hyvin niin ei mennä siihen vaan mennään ihan sinun henkilökohtasiin kokemuksiin että tota, miten sulla ensimmäisen kerran tämmönen ruumista irtautuminen tapahtui.
Rauni: No, mä olin silloin Lapin läänin lääkäri Rovaniemellä ja olin lukenut tätä teoriaa ja käynyt kongresseissa ja keskustellut ihmisten kanssa yleensä amerikkalaisten upseereiden kanssa. Ja mä päätin kokeilla. Rentoudutin ruumiini ihan illalla, kahdeksan maissa ja yhtäkkiä tuntu siltä kuin olisi ollut 5-6 kerrosta radioaaltoja meni ruumiin läpi. Ja sit tuli blackout sekunniksi ja yhtäkkiä mä kelluin oman ruumiini yläpuolella. Ja katsoin hyvin hämmästyneenä, koska harvoin sitä näkee omaa ruumistaan tästä perspektiivistä. Ja sitten mä rupesin lääkärinä tuota tekemään itselleni kokeita. Mä otin pulssin, energiaruumiin kädellä fyysisestä. Se oli 32, kun normaali on 60 lepotilassa. Laskin hengityksen, se oli pudonnut puoleen. Mä pelästyin. Ja luonnollisesti silloin kun mä pelästyin niin mä ajattelin että äiti auta ja sekunnissa mä olin silloin Helsingissä Rovaniemeltä ja näin äitini ja sisaren tyttäreni siellä, joka oli noin viisi vuotias silloin ja piirteli ja jutteli jotain ihan, joka ei ollut tärkeätä. Ja sen jälkeen ajattelin että missä on sisareni ja yhtäkkiä olin kokkareilla jossa sisareni oli. Ja kun halusin mennä takaisin niin sekunnissa oli taas siellä leijumassa oman fyysisen ruumiini ulkopuolella. Sitten halusin mennä takaisin ja jysähdin takaisin ja olin vähän niinkuin kylmissäni ja aamulla soitin sitten isälleni ja hän oli puhelimessa ja tuota, minä kysyin että mitä äiti teki kello kahdeksan eilen? En vois kertoa koska sehän sanoi että se on sinulle joululahja ja olin nähnyt että äiti teki isoa pitkää hametta mulle. Ja kun mä isälle kerroin mitä mä olin mitä mä olin tehnyt, niin hän sanoi että älä koskaan kerro kellekkään. Ja minähän menin tietysti lehdistölle heti ja kerroin tämän asian. Jälkeen mä olen tehnyt monta kertaa tämmöisiä reissuja.
Arto: Milloin viimeks?
Rauni: Siitä on kauan nytte. Mä olen asunut melkein toistakymmentä tuolla Norjassa ja se on Nato maa. Ja siellä on amerikkalaiset systeemit. Ja siellä käytettään muunmuossa viime viikolla luin juuri niin Strömsöössä, jossa niillä on suuret instituuttiot tai tämmöset sotilaalliset järjestelmät niin pienille lapsille, niille harjoitellaan öö tätä elektroonista sodankäyntiä niin sanottua synteettistä telepatiaa koko tämä lastentarha, lapset olivat kuuntelemaan ääniä ja se on synteettistä telepatiaa ja tämä ei..
Arto: Ja ennenkuin tohonkaan nyt ei ajanpuutteen vuoksi kannata mennä tohon tapaukseen mutta mennään tähän itse tarinaan josta kerroit omasta irtautumisesta. Mitä sä tuumaat kun jos joku sanoo että tuohan on ihan hullun puhetta?
Rauni: Mä sanon että hän on tietämätön. Tai sitten hän on erittäin pelokas, mutta yleensä se on tietämättömyyttä, mutta jokainen tajuaa, ettei Usan armeija pane 20 miljoonaa dollaria vuosittain tähän tutkimukseen. Ja luulis, että kun tajutaan että upseerit, nimenomaan erikoisupseerit koulutetaan tähän niin siinä on jo jotain. Mä olin muunmuossa Moskovassa eräässä kongressissa, jossa kenraali Popowitch, kosmonautti, avasi konferenssin, ufokonferenssin. Siellä oli muunmuossa luennoitsijana dr. Arshasha. Ja silloin mä en tiennyt, että hän oli Neuvostoliiton laivaston tiedustelun päällikkö. Ja samassa kongressissa oli Amerikasta armeijan, Usan armeijan tiedustelupäällikkö. Tällä tasolla on tutkimus suurvalloissa.
Arto: Toinen asia, mitä tota kerrot on se tai siis se että olet hyvin vakuuttunut että täällä maapallolla käy muiden sivilisaatioiden edustajia. Minkä takia niistä ei ole todisteita nähtävillä?
Rauni: Siis tästä on ihan absoluuttisia todisteita, ruumiinavauksia myöten, mutta tämä on sotilaallinen kysymys, ja minä kysyinkin Naton Euroopan komentajalta, kun hän oli maanpuolustuskursseilla täällä muutama vuosi sitten George Jolan, niin kysyin että aikooko hän tai Nato antaa lisää tietoja niinkuin ihmisille yleisesti tai varsinkin tiedepiireille. Niin vetosin Naton 64 omaan raporttiin, jossa sanottiin minkä takia ihmisiltä salataan. Numero yksi, kuvitelkaa, numero yksi, teologia, kaikkien uskontojen dogmat sortuu, numero kaks, ihmiskunnan ego sortuu, mehän luulemme että mehän olemme suurimpia ja kauneimpia koko universumissa, me ollaan suurinpiirtein muurahaisten kokoisia. Ja sitten meidän koko ekonomia muuttuu totaalisesti ja meidän fysiikan lait, ovat aivan erilaiset.
Arto: Kyllähän sanassa sanotaan, että kaikkivaltias taivaan ja maan luoja että kyllähän uskonto jos siihen uskoo, niin kattaa myös tämmösen.
Rauni: Raamattu on täynnä kertomuksia. Taivaan pojat naivat maan tyttäriä. Ja sitten eräs Nasalainen oli piirtänyt, kun Raamatussahan kerrotaan kuinka tuli hopeisilla jollain, siellä oli sikarin muotoisia, nehän on ufoja mun mielestäni. Siis lentävät kirjakääröt. Ne olivat piirtäneet tämmöisen Raamatun kuvion, miten kuvattiin että miten joku laskeutu taivaasta. Se oli aivan ufo.
Arto: Minkä takia, tai mikä se syy, miksi nää toisten sivilisaatioiden oliot tulee tänne?
Rauni: Miksi me tutkimme esimerkiks muurahaisia? Se on hyvin mielenkiintoista katsoa millainen sosiaalinen elämä niillä on ja me olemme vähän niinkuin muurahaisia sillä tavalla että kadettien tuota Usan kadettien opintokirjassa 70-luvulla, sanottiin, yritettiin antaa ymmärtää, että missä tasolla me liikumme. Että on kauheen kiva käydä tuolla eläintarhassa, mutta ei vois kuvitellakkaan että me rupeisimme keskustelemaan sisiliskojen kanssa.
Arto: Ihan hyvä näkökulma. Mutta toisekseen vielä näistä humanoideista ja toisista sivilisaatioista niin miksi jos ovat kerran niin viisaita ja meitä paljon älykkäämpiä niin miksi he eivät tule tänne meille opettamaan näitä asioita?
Rauni: Ne on tulletkin, mutta ne ovat tulleet aivan toisella tavalla. Esimerkkinä Nikola Tesla. Siis jo 1901 hän keksi faksin ja hänellä oli 700 keksintöä. Väitetään että hänen energiansa ja sielunsa olisi tullut esimerkiksi Venukselta. Eli täällä voi olla ihmisiä, joidenka energia on ollut jossain muualla jossakin aikaisemmin koska ihminenhän ei voi kuolla. Mehän ollaan vesi olentoja ja tietysti ruumis kuolee, mutta ihminen ei voi kuolla. Siis äly, tunne, sielu, tajunta, mitä nimitystä ikinä käytetään niin sehän vaan jatkaa. Ja aina kun uusi lapsi syntyy niin tottakai siihen tulee tajunta. Milloin se tulee? Toisilla 3kk:n ikäisenä, toisilla sikiökautena 5kk tai muuta hypnoosiregression antamien tietojen mukaan.
"copytin" tuon Suomen Ufotutkijoiden foorumista, eli jos joku haluaa voi laitta vain linkin mistä tämän löytää.
Mikko Sokero

« Reply #30 on: 09.04.07, 15:51 »

STT:ltä:

Helsinki, 9.4. Kotimaa stt 115
Venäjän yllä havaittiin kirkas tulipallo sunnuntaina aamuyöllä. Tähtitieteen asiantuntija arvioi, että kyseessä on melko kookas kappale, joka osui maapallon ilmakehään Venäjän puolella. Tulipallosta kertoi Tähdet ja avaruus -lehti internetsivuillaan.

Ensimmäinen havainto tulipallosta tehtiin kello 2.07. Asiasta Tähtitieteellisen yhdistyksen Ursan sivuille raportoinut Niklas Åvall oli nähnyt kappaleen lennon matalalla itäisessä horisontissa Vantaalta.

Ruokolahdella ilmiön havainnut Iiro Sairanen kuvaili, että koko kaakkoinen taivas valaistui 3-4 kertaa parin sekunnin sisällä.

Tietoa tulipallohavainnosta löytyy osoitteesta www.avaruus.fi.

(STT)
tornadof36
Former member
« Reply #31 on: 09.04.07, 16:22 »

Tere!

Ihan mielenkiinnosta olen joskus selannut noita Luukasen kirjoja ja onhan nuo mielenkiintoisia asioita...

Kuten sanottu olisi mielenkiintoista kun edes osa noista stooreista olisi totta.

Luukanen esittää aina noita asioita aika kiihkeästi...Ja tuntuu siis itse olevan noiden asioiden takana,vahvasti..

En ole mikään ufo-uskovainen,kuten aiemmin jo totesin.Minun tyyliini/luonteeseeni kuuluu se,että otan itse asioista selvää aina kuin vaan voin.Eikä mielestäni ilman faktoja pidä myöskään ketään tuomita..

Ja ihan oikeasti.Niin fiksuja ei ihmiset ole(katsokaapa uutisia Irakista tai mistä vaan),ettei jossain olisi paaljon meitä fiksumpia kavereita....

Ja tieteenkin tekijät voivat olla joskus väärässä.Asia on vähän sama kuin joku julistaisi,että opettaja tai pappi on aina oikeassa,siis jos sanoo että heidän sanansa on se ainoa oikea..

Tosiaan nämä ihan omia mielipiteitäni,eikä niistä saa suuttua Wink!

Mutta Mikko,koetapa saada niitä oikeita dokumentteja sieltä Norjasta.Moni odottaa varmasti mielenkiinnolla.

-Jukka  Cheesy

Kari Kyheröinen

Date Registered: 04.02.02

« Reply #32 on: 09.04.07, 16:23 »

...Tai siis skitsofreenikko varmaan pystyy, mutta jos nyt oletamme, ettei varsinaisia mielenterveysongelmia ole.

Hei mutta jos kyse onkin juuri tästä. Jotta pystyy havannoimaan yliluonnollisia asioita, on oltava jokin "sairaus" tai paremminkin herkkyys. Aivan samoin, kuin toiset ihmiset ovat herkempiä uskonnollisille kokemuksille tai korkealentoisen kulttuurin kokemiselle. Me tavikset ei vaan ylletä sille tasolle, että aistisimme mitään "ufojuttuja". Ei voi tietää. Kautta ihmiskunnan historian joukkoon on mahtunut aina vaikka minkälaisia poikkeusyksilöitä.

Tämä siis ihan yleisellä tasolla. En ole ufointoilijoiden selityksiä seuraillut. Tuntuu, että heillä mielikuvitus laukkaa joskus todella hurjaa vauhtia...
tornadof36
Former member
« Reply #33 on: 09.04.07, 16:30 »

No huh...

Yleisellä tasolla jaetaan ihmisiä herkkiin/skitsoihin -taviksiin..

Alkaa olla aika paksua tekstiä tai sitten "kaverilla" on todella sairas huumorintaju..

Kannattaisiko ensin miettiä mitä kirjoittaa,ja sitten vasta tehdä se..

-Jukka Cool

Vaivauduin vastaamaan typerään juttuusi vain koska se tuli omani jatkoksi... thmbdn
Mikko Sokero

« Reply #34 on: 09.04.07, 16:31 »

Se on vähän kuin tämä meikäläisen pää... Kun QNH-asetus merenpinnan tasolla on matalapaineessa, päätäni alkaa särkeä. Ei silleen kauheesti, mutta lantussa tuntee, vaikka ulos ei olisi näkymää.

Päätäni särkee oikeastaan aina kun jotain poikkeavaa tapahtuu. Esimerkiksi kärsin jetlagista, kun siirrettiin kellonaikaa tunnilla. Päänsärky tuli. Ei sellainen lamaannuttava, vaan otsajomotus.  Angry
Mikko Sokero

« Reply #35 on: 09.04.07, 16:33 »

No huh...

Yleisellä tasolla jaetaan ihmisiä herkkiin/skitsoihin -taviksiin..
Jos jaetaan ihmiset kahteen lajiin: A) skitsofreenikkoihin ja B) taviksiin (jotka tahtoo tosi-tv:n), niin näinhän se on...  laugh
PsykoOps
Former member
« Reply #36 on: 09.04.07, 17:01 »

Olikos nuo "näkymättömät tornit" Meksikonlahdella havaittuja ? Niistä tuli joskus joku dokumentti, missä niiden osoitettiin olevan öljynporauslauttoja. Eivät näkyneet paljain silmin, koska olivat niin kaukana, mutta IR-kamera ne havaitsi helposti.

Arttu

Ei kun nämä oli suomen rajavartiolaitoksen kuvaamia ja ne oli otettu veneestä. Nämä tornit eivät olleet kovin kirkkaita ir-kuvissa, joten eivät päästäneet juuri ollenkaan ir-säteilyä. Tähdet ja horisontti näkyy näistä hyvin. http://www.suomenufotutkijat.fi/ taitaa olla niitä tuossa etusivulla.
Peter Tähtinen

Date Registered: 16.11.03

« Reply #37 on: 09.04.07, 17:31 »

Minä olen nähnyt usein ufoja. Esimerkiksi aamuisin ennen klo 9 Degerissä niitä on liikkeellä pilvin pimein.

Toisaalta, joskus 90-luvun alussa olin tulossa yöllä C402:lla FL 100 NTL - LNE ja jossakin Pirkkalan sivuutuksen jälkeen näin pohjoisen puolella todella lujaa kulkevan valopallon, joka kulki vaakasuoraan . Koska oli  pimeää, en nähnyt horisonttia enkä osaa sanoa, oliko ilmiö horisontin ylä - vai alapuolella.  Siinä samassa Jyväskylän tutka kysyi radiolla että "Huh huh, näkyikös se sielläkin ? ... ei aavistusta mikä se oli mutta LUJAA se meni...".

Mysteeriksi jäi.

Peter

tornadof36
Former member
« Reply #38 on: 09.04.07, 17:35 »

Varo vaan...

Skisofreenikot ei saa lentolupaa...

No ei.. Wink.Onhan noita selittämättömiä ilmiöitä paljon...Ja toisaalta joskus voi olla parempikin ettei ihan kaikkea tiedä...

-Jukka Cheesy
Marko Karvinen

Date Registered: 17.10.05

« Reply #39 on: 09.04.07, 17:45 »

Tai siis skitsofreenikko varmaan pystyy, mutta jos nyt oletamme, ettei varsinaisia mielenterveysongelmia ole.

Skitsofreenikkojen harhat johtuvat harvemmin siitä että joku ufomies sanoo että näin pitää tehdä tai että ufomiehet kuuntelevat hänen ajatuksiaan, kyllä ne harhat ovat yleensä paljon konkreettisempia, tai sitten olen hoitanut vääränlaisia skitsofreenikkoja...

Elämässä nallekarkit ei mene aina tasan...
Pages: 1 [2] 3 4 ... 20 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1