UFO-havaintoja?
elzu89:
Quote from: Esa Lehtismäki on 08.04.07, 12:19
Ufossahan ei ole mitään yliluonnollista
Ei ole olemassa mitään yliluonnollista. Kaikelle on luonnollinen selitys
msokero:
Area 51 Yhdysvalloissa on saanut ihmiset näkemään ja kuvittelemaan toinen toistaan omituisempia löydöksiä taivaalla. Kun nyt ei ole lupaa kysytty, jätetään nimi sanomatta, mutta eräs henkilö, joka on vieraillut Area 51:llä, kertoi paikan olevan varsin tavanomainen, mutta suht' salainen koelentokeskus. Siksi sinne ei järjestetä tram toureja. Mitään vihreisiin miehiin ja soikionmuotoisiin leijuviin lentolaitteisiin hän ei törmännyt.
...tietty nämä vempeleet ja vihreät soikiopäiset oliot saattoivat olla jemmassa jossain suojissa...
teroe:
Voisin kuvitella että jos joku on joskus UFO:n nähnytkin, niin hän ei siitä juurikaan meteliä pidä. Yleinen mielipide leimaa ko. henkilöt tärähtäneiksi välittömästi ja joissain tapauksissa ura saattaa olla vaakalaudalla. Onhan kirjoissa ja TV-ohjelmissa ollut hyvin vakuuttavan oloisia havaintoja, mutta sitä "savuavaa asetta" ei käsittääkseni ole vielä löytynyt.
Itse olen melko varma siitä että maapallon ulkopuolella on elämää, onko se meidän kaltaistamme ja ovatko he käyneet täällä, onkin jo ihan toinen juttu.
Esa:
Niin, on jokseenkin pöhköä kuvitella, että elämä kehittyisi vain yhdelle planeetalle. Edes sellainen elämä, joka kykenee matkaamaan muualle, eikä tyydy vain nakertamaan mikroskooppista reikää jotain kiveä peittävään limaan.
Mutta vielä pöhkömpää on kuvitella, että joku tosiaan viettää tuhansia vuosia ahtaassa avaruusaluksessa matkustaakseen tänne asti, ja sitten paljastaa läsnäolonsa ainoastaan muutamalle puolihimmeälle julkisuudenkipeälle eksentrikolle
Tähtienvälinen matkustaminen on niin vaivalloista, että kukaan fiksu ei tee sitä itse, vaan panee asialle itseään kopioivia robottiluotaimia. Koska niitä ei pörrää täällä kiusaksi asti, ei lähimailla ole kauhean paljon sen sortin uteliaita.
tornadof36:
Quote from: Esa Lehtismäki on 08.04.07, 15:34
Niin, on jokseenkin pöhköä kuvitella, että elämä kehittyisi vain yhdelle planeetalle. Edes sellainen elämä, joka kykenee matkaamaan muualle, eikä tyydy vain nakertamaan mikroskooppista reikää jotain kiveä peittävään limaan.
Mutta vielä pöhkömpää on kuvitella, että joku tosiaan viettää tuhansia vuosia ahtaassa avaruusaluksessa matkustaakseen tänne asti, ja sitten paljastaa läsnäolonsa ainoastaan muutamalle puolihimmeälle julkisuudenkipeälle eksentrikolle
Tähtienvälinen matkustaminen on niin vaivalloista, että kukaan fiksu ei tee sitä itse, vaan panee asialle itseään kopioivia robottiluotaimia. Koska niitä ei pörrää täällä kiusaksi asti, ei lähimailla ole kauhean paljon sen sortin uteliaita.
Mutta...
Tässä tähtien välisessä matkaamisessa tullaankin juuri siihen kysymykseen...Onko olemassa meitä viisaampia ja jos on,niin mitkä ovat heidän välineensä tuossa matkailussa..?
Siihen asti kun jotain todisteita löytyy,niin vain maailmankaikkeus ja oma mielikuvitus on rajana...
Se on sääli,kun ihmiset leimataan,sillä silloin joskus voi noita todisteita jäädä saamattakin..
Mutta,totuus on...
-Jukka
Navigation