"Printing not allowed" -PDF:n tulostaminen

<< < (3/3)

zikaduu:
Quote from: Sampo Niemi on 20.04.07, 15:53

Yläpalkista "Select text", sitten tekstin mustaus ja copy. Estäneeköhän suojaus sitten tuonkin?..

Katsos, en edes tiennyt tuon olevan mahdollista.. 
Olis vissiin pitänyt pitää suunsa kiinni asioista, joista ei tiedä, mutta oppisinhan taas jotain uutta

svirkkul:
Quote from: Sampo Niemi on 20.04.07, 15:53

Yläpalkista "Select text", sitten tekstin mustaus ja copy. Estäneeköhän suojaus sitten tuonkin?..

Paitsi jos tekijä on ollut fiksu ja tallentaa tekstin kuvana.

freelaw:
Quote from: Sami Virkkula on 20.04.07, 20:22

Paitsi jos tekijä on ollut fiksu ja tallentaa tekstin kuvana.

Tuohan on kamalaa! Silloin esim. ctrl + F ei toimi ja sieltä saa metästää jotain kohtaa tuntitolkulla  Itse kutsuitin sellaisia ihmisiä lähinnä idiooteiksi.

svirkkul:
Quote from: Matti Averio on 20.04.07, 20:25

Tuohan on kamalaa! Silloin esim. ctrl + F ei toimi ja sieltä saa metästää jotain kohtaa tuntitolkulla  Itse kutsuitin sellaisia ihmisiä lähinnä idiooteiksi.

Minä kutsun tuollaisia copy pastaajia varkaiksi. Jos tekijän on ollut vieläkin fiksumpi niin se tekee sisällysluettelon siihen reunaa. 

freelaw:
Quote from: Sami Virkkula on 20.04.07, 20:45

Minä kutsun tuollaisia copy pastaajia varkaiksi. Jos tekijän on ollut vieläkin fiksumpi niin se tekee sisällysluettelon siihen reunaa. 

Noh, jos joku ei tahdo, että hänen tekstiään ei kopioitaisi(ihan tosta noin vain, voihan sitä vaikka ottaa print screenillä kuvaa  ), niin tuo on näppärää. Mutta jos vaikka simulisärin ohjeet olisi kuvana, olisi paljon hitaampaa etsiä vaikka fmc:n ohjeet, kun saisi sivu kerrallaan käydä läpi, eikä vain kliksutella findiä, kunnes tärppää.

Navigation

Up one level

Previous page