Falcon 4.0 ONline

<< < (2/5) > >>

Imamar:
Quote from: Johannes Kaikkonen on 20.04.07, 13:57

Muistaakseni LP on ilmoittanut korjaavansa asian seuraavassa päivityksessään.

AF:llä taitaa kunnollinen lentäminen rajoittua F-16:n eri versioihin. Immersio nimittäin kärsii huimasti, jos lentää vaikkapa mainitsemaasi Warthogia Viperin ohjaamografiikoilla. LP ei ilmeisesti aio avata F4AF:n tietokantoja muokattaviksi, joten uudet ohjaamografiikatkin jäänevät tekemättä.

Lp:n nykyisten päivitysten tason tietäen , pelaisin mieluiten vanhemmille vielä toimivilla.

arttula:
Terve

Kiinnostunut olen tulemaan mukaan lentämän Falcon AF:aa, jahka aika sattuisi sopimaan.

Arttu

p.s. please, käyttäkää kohtuullista puhekieltä täällä foorumilla. Tuo teinix tahtoo vähän ärsyttää meitä varttuneempia kansalaisia, ja on myös hankalaa lukea.

Imamar:
Kiitoksia vastauksista. Ja siistikää tosiaan puhekieltänne.
Ps. Onko täällä sivuilla olemassa ikäjakautumasta taulukkoa?

johku:
Quote from: Jani Palm on 21.04.07, 06:55

Ps. Onko täällä sivuilla olemassa ikäjakautumasta taulukkoa?

Jakaumasta ei tietääkseni ole taulukkoa, mutta tuolta tilastosivulta näkee käyttäjien keski-iän. Tämä koskee vain käyttäjiä, jotka ovat laittaneet ikänsä profiileihinsa.

arttula:
Ei tarvitse vetäistä hernettä nenään tuosta asiasta. Tuo kohtuullinen kirjakieli vaan on ollut tämän foorumin tapa jo aika pitkään. Itse olen jo sen ikäinen kalkkis, että tuollaisen TeinixTekstarikielen lukeminen tahtoo olla hankalaa. Pahoitteluni, jos pahoitin mielesi tällä kommentillani.

Arttu Lahdenperä Helsingistä

Edit// Ja jotta ei nyt menisi aivan piikittelyksi tämä, niin olen edelleen kiinnostunut tulemaan mukaan, jos F4AF -porukkaa saataisiin virtuaalitaivaalle. Koskaan en ole kokeillut online tuolla, mutta varmasti olisi mukava kokemus.

Quote from: Jani Palm on 21.04.07, 20:27

Aika hemmetin vanhaa porukkaa täällä on, 29.8v keski-ikä. Mä täytän vasta 29 ens kuun jälkeen.
Tämä Arttu Lahdenperä Helsingistä voisi nyt kommentoida kelpaako tämän tekstin muoto minkä vaihdoin, vai vaihdanko herran mieliksi uudestaan?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page