Heavyä ärkele!

(1/88) > >>

mmniemi:
Tässä illalla tuli taas pitkästä aikaa kuunneltua Eternal Tears Of Sorrowia vähän niinkuin enemmältikin, niin tuli mieleen, että pistetäänpä siltä varalta kyssäri, notta mitä oikeasti heavyksi laskettavaa tavaraa porukka kuuntelee? Ihan siltäkin varalta, että löytyisi itsellekin uusia tuttavuuksia. Nykyisessa heavy-maailmassa kun on löytyy yrittäjiä vähän joka lähtöön, niin ei ehdi pysyä kelkassa, mikä on "just nyt in"

Tässä just vastikään ilokseni huomasin, että kavereideni bändi Agonizer (olen muutamaankin kertaan mainostanut) on saanut levytyssopimuksen Spinefarmille. Nyt se jätkät lähtee!!

EDIT:

Loppuun tottakai perinteinen heavymiehen perusilme 

EDIT2:

EDIT3:

jrantala:
Rapakon tällä puolen Suomiheavy on varsin suosittua. Itse olen ollut Stratovariuksen keikalla LA:ssa ja Anaheimissä. Nyt syksyllä on tulossa Sonata Arctica Anaheimiin (liput on jo varattu) sekä Nightwish uuden solistin kera.

Eurohumppa-Lordin piti esiintyä 20.4 Anaheimissä, mutta prkl peruivat sitten keikkansa. 
Saapa nähdä pysyykö heinäkuun keikka kalenterissa.

niko korpela:
Eipä kyllä tuo rankka Norjalaistyyppinen kirkonpolttomusiikki kolahda, Mutta KISS on kyllä edelleen oma suosikki, makuasia tietysti lasketaanko se heavyksi?

Wildchild:
Hiljattain (muttei hiljaa  ) on itselläni levylautasella pyörineet mm. Insomnium, Opeth ja uusimpana tulokkaana Before the Dawnin Deadlight. Jotenkin tuntuu, ettei itsekään taho ihan pysyä "valtavirran" mukana, mutta paskaakos siitä. Kuuntelee sitä mikä kuullostaa hyvältä ja hevihän on paskimmillaankin parasta 

Pe7e:
Cradle Of Filth
Norther
Deathstars
Dragonforce
Borgir
Leaves' Eyes
Metallica on aina jees! 

Noita tulee kuunneltua yleensä kun heviä kuuntelen. Filthiä kyllä eniten.

Navigation

Up one level

Next page