KysymysKetju

<< < (1242/1371) > >>

pile:
OH-SZG (ex- SZ-32), 4.7.1962, Naarajärvi?

karivalo:
Quote from: Ilkka Toivanen on 19.05.08, 17:35

OH-SZG (ex- SZ-32), 4.7.1962, Naarajärvi?

OIKEIN!

ja mielenkiintoista on se että mitä itse olen asiaa tutkinut niin OH-SZG kone meni Paanasen Penan nousuyrityksessä tuolloin romuksi ja poistettiin.

Sitten löytyy tieto että OH-SZB (ex- SZ-11) "romutettiin" mutta rakennettiin uusiksi ja 1983 rekisteröitiin rekkarille OH-SZG.

Eli ilmeisesti sekä SZ-11 että SZ-32 ovat kantaneet rekkaria OH-SZG?
Jos jollakkin on tarkempaa infoa näistä Stigun rekkareista niin kiinnostaa kyllä!
Ja kuva oli isäni valokuva-albumista. Hän lensi pursikoneita Naarajärvellä tuolloin. Toisena hinauskoneena oli heillä OH-SZD.

Ilkka ole hyvä, sinun vuoro.

Perttu

55-HO:
Quote from: Perttu Karivalo on 19.05.08, 20:21

OIKEIN!

ja mielenkiintoista on se että mitä itse olen asiaa tutkinut niin OH-SZG kone meni Paanasen Penan nousuyrityksessä tuolloin romuksi ja poistettiin.

Sitten löytyy tieto että OH-SZB (ex- SZ-11) "romutettiin" mutta rakennettiin uusiksi ja 1983 rekisteröitiin rekkarille OH-SZG.

Jos jollakkin on tarkempaa infoa näistä Stigun rekkareista niin kiinnostaa kyllä!
Ja kuva oli isäni valokuva-albumista. Hän lensi pursikoneita Naarajärvellä tuolloin. Toisena hinauskoneena oli heillä OH-SZD.

Ilkka ole hyvä, sinun vuoro.

Perttu

Mitä, mikä, missä, milloin?
« Lähetetty käyttäjälle: Perttu Karivalo : 17.05.08, 17:05 »     

--------------------------------------------------------------------------------
Mitä, mikä, missä, milloin ja (kuka)?
TERVEHDYS !
Katselin tuota kuvaa (zuumailin) ja silmiini osui aivan kuvan KESKELLÄ, takimmaisen männyn ja koneen välissä hahmo (kasvot).
Näenköhän oikei vai onko vain valoa ja varjoja ?
Jos on henkilö, kysymykseen voisi vielä lisätä...."Kuka".
Itse kysymysketjuun en viitsi kommentoida, kun tapaus on minulle tuntematon.

T: Risto

Harmillista  Perttu, ettet vaivautunut vastaamaan yksityisviestiini.
Vaan, Eipähän tuo niin salaistata ollut, etteikö sistä voisi muillekkin "vuotaa"...

T: toistamiseen : Risto

juharitaranta:
Quote from: Perttu Karivalo on 19.05.08, 20:21

Perttu

Ei minulla sen kumempaa tietoa ole, kuin että tuo ylläoleva pitää paikkansa. Syy uuteen SZG-tunnukseen lienee se, että SZB:n osti ja korjautti herra nimeltä Jan Gube (etunimi?), ja kai halusi vain G:n tunnukseen. IH:n ryhti oli tuolloin (1983) jo niin huono, että suostuivat moiseen. 

karivalo:
Quote from: Risto Sillanpää on 19.05.08, 21:50

Mitä, mikä, missä, milloin?
« Lähetetty käyttäjälle: Perttu Karivalo : 17.05.08, 17:05 »     

--------------------------------------------------------------------------------
Mitä, mikä, missä, milloin ja (kuka)?
TERVEHDYS !
Katselin tuota kuvaa (zuumailin) ja silmiini osui aivan kuvan KESKELLÄ, takimmaisen männyn ja koneen välissä hahmo (kasvot).
Näenköhän oikei vai onko vain valoa ja varjoja ?
Jos on henkilö, kysymykseen voisi vielä lisätä...."Kuka".
Itse kysymysketjuun en viitsi kommentoida, kun tapaus on minulle tuntematon.

T: Risto

Harmillista  Perttu, ettet vaivautunut vastaamaan yksityisviestiini.
Vaan, Eipähän tuo niin salaistata ollut, etteikö sistä voisi muillekkin "vuotaa"...

T: toistamiseen : Risto

Terve Risto,

En ole koko kasvoa löytänyt kuvasta, siksi en ole vastannut.

Perttu

Navigation

Up one level

Next page

Previous page