KysymysKetju

<< < (1279/1371) > >>

ovalila:
Quote from: Arne Wallen on 03.07.08, 09:05

Joomutku piti tuoda tuo mainio Rangeri esille edes jollain muotoa, kukaan muu ei siitä näköjäns välitä.
Sitäpaitsi joku on sormeillu tuota kuvaa vähäsen.

Eipäs ollenkaan venkoilla siellä. Yhdistelmä Lockheed-Hinomaru-Tanskan tunnus ei nyt vaan sovi yhteen ja ihmetyttää suuresti. Kakista ulos kun kerran tiedät. Muustakin kuin Rangereista.

Sitäpaitsi jos Markkua oikein ymmärsin niin kysymyksenkin saisit keksiä.....

susiluoto:
Emmäny keksi ja sitäpaitti keittiön siivous kesken ja hääpäivälounas Gumbostrandin kioskilla, kerta lupasin vaimolle ulkoruokaa kun olen tuota naista jo niin pitkän aikaa katellu.

Markku:
Quote from: Arne Wallen on 03.07.08, 09:05

Sitäpaitsi joku on sormeillu tuota kuvaa vähäsen.

Minä kysymykseen syyllisenä tunnustan hieman muokanneeni kuvaa. Tuon "Hinomarun" keskellä on kuvio joka samoinkuin tuo keulan teksti on sutattu. Ois pian helpottanut hieman liikaan ongelman ratkaisua. Moottorit on muuten 130heppasia D.H. Gipsy Majoreita. Tyyppiä tehty peräti 9 kpl joista yksi päätynyt Tanskaan. .
Markku

Markku:
Tämän KysymysKetjun vois näköjään rauhoittaa kesätauolle (Jos Juhalle ei tuu ylipääsemättömiä vierotusoireita)....ja palattais syssymmällä uusin innoin
Markku

susiluoto:
Juu pitkinä talviiltoina tämä toimii paremmin.Toisaalta pieniä nopeita vois joku laitella ain välillä, tietääkseni näitä OY koneita oli kaksi Tanskan rekkareissa, saatan olla väärässä.
Kuten olin eilisen ulkonasyömisen kans, ei tuo vaimo kuulemma tarkoittanut kioskiruokaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page