det är visst en stor värld ju!!
Nils Herngren:
Quote from: Elixander Chamoun on 05.05.07, 19:19
Beror på hur man flyger? många flyger bara när det är ATC och där det finns ATC, jag till exempel. Kan knappt komma ihåg sist jag flög på Unicom
/Elix
Ibland är det ju också så att man flyger efter planerad ATC, men att någon loggar av. Då tvingas man liksom
matte629:
Quote from: Elixander Chamoun on 05.05.07, 19:19
Beror på hur man flyger? många flyger bara när det är ATC och där det finns ATC, jag till exempel. Kan knappt komma ihåg sist jag flög på Unicom
/Elix
Jo, det är klart.
Men med te.x long haul flygningar får man räkna med UNICOM när man kommer utanför Europa.
Nippegubbe:
Quote from: Daniel Nordstrand on 05.05.07, 19:26
Inlägg borttaget /T
Får nog instämma lite. Det har varit allt annat än lätt att få en bra bild över den virtuella flygvärlden. Många pusselbitar har jag fått på plats med hjälp av detta forum. En ny värld med helt nya och många gånger helt egna uttryck underlättar inte när man Googlar.
Till Gustav vill jag säga att ta dig tid och gå igenom äldre inlägg här på forumet. Det kan hjälpa dig på vägen, men häng inte upp dig på saker som du inte förstår. Det kommer du att göra vart efter du lär dig nya saker och jag tvivlar på att man någonsin blir fullärd då detta inte är ett spel.
Nils Herngren:
Kom ihåg Gustav, de flesta av oss är väldigt hjälpsamma, och om det är något så fråga bara på. Den här tråden duger nog utmärkt till det
Gud:
Quote from: Daniel Nordstrand on 05.05.07, 19:26
Inlägg borttaget /T
Alla de frågor som Daniel ställt är sådana som går att hitta svar på med några få knapptryck, faktiskt.
Navigation