Korkeusmittari ongelma!!

(1/1)

maikhell:
No hilirimpsis!!

Nyt olen törmännyt sellaiseen ongelmaan, ettei naapurin kissa eikä koira osannut ratkaista tätä vaikka yhdessä mietittiin.

Eli:
Puhutaan laskukierroksesta. Kone on normi Cesna. Korkeus näyttää 600ft, mutta kun sitä tarkastelee esim. videon kautta niin korkeutta on melkein 2000ft!!! Mutta sitten taas jos pidän korkeuden korkeusmittarin mukaan 110ft (eli kuudes pieni viiva) on korkeus jo uskottava kaarrettaessa esim. loppuosalle ja hullumpikin voisi uskoa, että kyseessä on todellakin 600ft!

Eli olisikos teillä tähän jotakin vippaskonstia millä saisin korkeusmittarin toimimaan oikein. Olen aika uusi alalla, mutta olen lukenut varmasti ohjekirjat ja paineasetukset tarkistanut vähintäänkin 50 kertaa.(soittakaa vaikka vaimolle jos ette usko.)

Kiitoksia jo etukäteen!

P.S Niin ja jos joku käy lentämässä irl niin minut saa ottaa joskus mukaan.

ToniT:
Korkeusmittari näyttää videossa ihan mitä sattuu. Sille tuskin voi tehdä mitään.

sami:

Korkeusmittari näyttää videossa ihan mitä sattuu. Sille tuskin voi tehdä mitään.

Eheeei kyllä näytä. Ainakaan missään muussa videossa tähän mennessä 

Paineet varmasti oikein, eli paina B-nappia varmuuden vuoksi kertaalleen? Ja onko simun asetuksissa yksikkö jalkoja, eikä metrejä.

maikhell:
  No johan pomppas sano karhu jänikselle..nyt lievästi sanottuna hävettää. Tarkistin vielä nuo korkeusmittari asetukset ja voi hitsin vimpulat..Se olikin metrijärjestelmä. Se on kun innostuu vähän liikaa niin jää nuo vähäpätöset (kuten korkeusasetukset) huomioimatta..xD Noh..venäjän maalla olisin pärjännyt.=)

Kiitos ja kumarrus!

Navigation

Up one level